Roligaste Freeride Filmen!

fins ingen rolig film .. eller jo en sommarfilm förra året med studsmatta och nån knstig "tv-show" gjorde reklam för silvertejp , endast 499 kr metern .. skulle vilja ha länken tillbaka om nån vet vilken jag menar :P

Utan tvekan Antnäs Gansters - Treklov extrem, det måste vara något utav det roligaste någonsin. Dock hittar jag den ingenstans.
Förövrigt så är alla deras filmer roliga.

p.ga. att jag inte hittade treklov extrem så fick det bli Antnäs gansters - extreme sports.
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46563
Garvar hysteriskt varje gång, enbart åt den mystiske mannen som är med i bakgrunden i princip varje klipp!

Senast ändrad:
Jag gör grab eller Axel flyger som en slända.

Från forumfilmerna måste Antnäsfilmerna vara självklara där uppe.

carlzeta sa:
Utan tvekan Antnäs Gansters - Treklov extrem, det måste vara något utav det roligaste någonsin. Dock hittar jag den ingenstans.
Förövrigt så är alla deras filmer roliga.

p.ga. att jag inte hittade treklov extrem så fick det bli Antnäs gansters - extreme sports.
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=46563
Garvar hysteriskt varje gång, enbart åt den mystiske mannen som är med i bakgrunden i princip varje klipp!
Jag lägger min röst på antnäs! Framförallt för den sköne blåe mannen i bakgrunden.

den med kellner då när han gör misty 540 på erik pousette å hans rygg knakar till som fan, sen garvar han som ett as?! hahaha sjukt kul.. men kan inte hitta den längre!

antnäs är somsagt en klar favourit även dom och Axel flyger som en slända är också sjuukt rolig! :D hahaha

bra tråd! rolig läsning, hoppas vi får en del intressanta svar här! :)

alla filmer som är upplaggda i videoklipp av alla som är under 14 år!
dom är så sjukt bra, allihopa!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp