gunnar20111
Ny medlem
roligt snowboarden awesome
mvh Gunnar:D
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här ... Fast nu är det 3 trådar som ligger helt offtopic allt ihop ... Åre, Nordiska fjäll och Bilkollektivet?!HampZz0n sa:rapporterad för skapande av 2 trådar med samma innehåll och samma jävla skit video
Ska du säga? :Ogunnar20111 sa:vaan tå de lugnt!![]()
quotade fel inlägg?linder sa:Ska du säga? :Ogunnar20111 sa:vaan tå de lugnt!![]()
okej, det hade vart ok om du hade lagt klippet i film tråden och inte gjort flera trådar om samma eftersom det bryter mot reglerna s¨nu vet du detgunnar20111 sa:men jag tror den här är en bra video drf den var min första dag när jag åkade snowboard!!! jag har inte ens åka snowboard förut!! förlåt för den här dålig svenska drf jag bor här i sverige nu för 2 månade ok kommer frå holland!!!
mvH Gunnar
Nej din bild är episk och passar som fan :PKebabmannen sa:quotade fel inlägg?linder sa:Ska du säga? :Ogunnar20111 sa:vaan tå de lugnt!![]()
Tack!linder sa:Nej din bild är episk och passar som fan :PKebabmannen sa:quotade fel inlägg?linder sa:Ska du säga? :O