Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år senKinkan sa:någon som brukar åka i yxbacken och vet hur boxen är där? på deras hemsida ser den ut att ha trä i mitten och det kan väl inte glida särskilt bra?
vi åker nog någon dag i veckan och hämtar alltErikAndersson sa:yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år senKinkan sa:någon som brukar åka i yxbacken och vet hur boxen är där? på deras hemsida ser den ut att ha trä i mitten och det kan väl inte glida särskilt bra?![]()
Joo det blir nog bra men alla vill bara att det ska bli hur bra som helst liksom så tycker det är kul att folk kommer med förslag o vill hjälpa till :Djonssonskiing sa:men asså det blir juh bättre än förra gången hursomhelst![]()
klartErikAndersson sa:jag kommer lätt![]()
Joo det blir nog bra men alla vill bara att det ska bli hur bra som helst liksom så tycker det är kul att folk kommer med förslag o vill hjälpa till :Djonssonskiing sa:men asså det blir juh bättre än förra gången hursomhelst![]()
fast boxen dom hade då sög :O fast dom kanske har bättre nu vetitne :D haha låter nicejonssonskiing sa:vi åker nog någon dag i veckan och hämtar alltErikAndersson sa:yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år senKinkan sa:någon som brukar åka i yxbacken och vet hur boxen är där? på deras hemsida ser den ut att ha trä i mitten och det kan väl inte glida särskilt bra?![]()
![]()
yeesErikAndersson sa:fast boxen dom hade då sög :O fast dom kanske har bättre nu vetitne :D haha låter nicejonssonskiing sa:vi åker nog någon dag i veckan och hämtar alltErikAndersson sa:yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år sen![]()
![]()
yeesErikAndersson sa:fast boxen dom hade då sög :O fast dom kanske har bättre nu vetitne :D haha låter nicejonssonskiing sa:vi åker nog någon dag i veckan och hämtar alltErikAndersson sa:yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år sen![]()
![]()
thanks men var vare du bodde?ErikAndersson sa:Låter som det kommer bli sjukt kul! bra jobbat !:D
vi ska lägga presseningardant sa:jag tycker ni borde lägga något under snön i landningen, så att det inte blir så kladdigt.
Bra :Pjonssonskiing sa:vi ska lägga presseningardant sa:jag tycker ni borde lägga något under snön i landningen, så att det inte blir så kladdigt.![]()
neej asså session först sen head tohed!!dant sa:är inte 8a lite?
ska försöka fixa något braOfkast sa:Tjena
Låter fint med ett jam till men jag lita inte på att yxbacken har nått annat värt att åka på än räcket som redan länkats till om inte nån lägger upp bilder på nått annat.
Boxen är misstänker jag typ 2.5 meter med 2 små metallrör och trä i mitten så nått annat än boardslides är svårt att göra(om jag kommer ihåg rätt, finns nått gammalt filmklipp här nån stans där det är med).
Hoppas de har nått nytt men fan det är tveksamt(hoppas hoppas). Intrycket är ju inte att detta nya sätt att åka skidor på rör å annat har varit lätt att få skidbackar intresserade av.
Men jag kommer det ska bli fint iallafall![]()
jag bor i motala vanligtvis men för tillfället bor jag i oslo .) men komemr hem till helgenjonssonskiing sa:thanks men var vare du bodde?ErikAndersson sa:Låter som det kommer bli sjukt kul! bra jobbat !:D
vi kommer inte sälja någon mat men troligtvis dricka och sånt!JRignell sa:låter rätt bra, se till och fixa det där railet. boxen ser sjukt trökig ut.
se till att man kan köpa mat när man är hungrig den här gången, så man inte behöver vänta 3 timmar. uppskattas nog om allt med maten fungerar som den ska.
Räcket kommer nog garanterat bara jonssonskiing kan palla sig iväg och hämta det,, som han nog ska göra någon gång i veckan,, sen håller vi på att försöka fixa något mer typ pvc eller nått för boxen var ju sämst! så de är bara att palla dig hit:D:Dhyllengren sa:ni måste säga vad det kommer bli för rails/boxar... blir det railen som davidson länka så kommer jag, blir det den där kukiga boxen så kommer jag garanterat inte!
Kom igen nu grabbar, kör för fa-aen!
det finns ju en pizzeria inte alls för långt ifrån jamet me sviingoa pizzorJRignell sa:se till att man kan köpa mat när man är hungrig den här gången, så man inte behöver vänta 3 timmar. uppskattas nog om allt med maten fungerar som den ska.
men jag lägger ingen energi på det jag ska bara hämta dom och samma sak med boxarna/railsenbaelter sa:Skippa lägga ner energi på priser och ordna bra rails/boxar istället...
klart det är värt det :DpeterN_Voltage sa:Är det värt att åka från karlstad för att vara med?! =)
inte pvc-rören i alla fallErikAndersson sa:Kan ni inte ha de railsen som användes under förra linköiping jamet ?