rollin'snow railjam i linköping 15e nov lets goo!

jag kommer lätt :)
jonssonskiing sa:
men asså det blir juh bättre än förra gången hursomhelst;)
Joo det blir nog bra men alla vill bara att det ska bli hur bra som helst liksom så tycker det är kul att folk kommer med förslag o vill hjälpa till :D

jonssonskiing sa:
ErikAndersson sa:
Kinkan sa:
någon som brukar åka i yxbacken och vet hur boxen är där? på deras hemsida ser den ut att ha trä i mitten och det kan väl inte glida särskilt bra?
yxbacken hade ett sjukt skönt rail för 2 år sen :)
vi åker nog någon dag i veckan och hämtar allt;)
fast boxen dom hade då sög :O fast dom kanske har bättre nu vetitne :D haha låter nice

Tjena

Låter fint med ett jam till men jag lita inte på att yxbacken har nått annat värt att åka på än räcket som redan länkats till om inte nån lägger upp bilder på nått annat.

Boxen är misstänker jag typ 2.5 meter med 2 små metallrör och trä i mitten så nått annat än boardslides är svårt att göra(om jag kommer ihåg rätt, finns nått gammalt filmklipp här nån stans där det är med).
Hoppas de har nått nytt men fan det är tveksamt(hoppas hoppas). Intrycket är ju inte att detta nya sätt att åka skidor på rör å annat har varit lätt att få skidbackar intresserade av.

Men jag kommer det ska bli fint iallafall:)

Ofkast sa:
Tjena

Låter fint med ett jam till men jag lita inte på att yxbacken har nått annat värt att åka på än räcket som redan länkats till om inte nån lägger upp bilder på nått annat.

Boxen är misstänker jag typ 2.5 meter med 2 små metallrör och trä i mitten så nått annat än boardslides är svårt att göra(om jag kommer ihåg rätt, finns nått gammalt filmklipp här nån stans där det är med).
Hoppas de har nått nytt men fan det är tveksamt(hoppas hoppas). Intrycket är ju inte att detta nya sätt att åka skidor på rör å annat har varit lätt att få skidbackar intresserade av.

Men jag kommer det ska bli fint iallafall:)
ska försöka fixa något bra;)

Är detta den berycktade boxen ni snackar om?
funjanneforsby.jpg

Kanske kommer på jamet om jag får tag på några skidor.

mm det är den boxen som dom har i yxbacken. högst 2.5 meter lång, så kanske inte så mkt att hänga i julgranen. och railet som nån länkade en bild på tidigare i tråden är det enda hyffsade railet som dom har i yxbacken. dock är det också jävligt kort, kanske tre meter.

låter rätt bra, se till och fixa det där railet. boxen ser sjukt trökig ut.

se till att man kan köpa mat när man är hungrig den här gången, så man inte behöver vänta 3 timmar. uppskattas nog om allt med maten fungerar som den ska.

ni måste säga vad det kommer bli för rails/boxar... blir det railen som davidson länka så kommer jag, blir det den där kukiga boxen så kommer jag garanterat inte!

Kom igen nu grabbar, kör för fa-aen!

JRignell sa:
låter rätt bra, se till och fixa det där railet. boxen ser sjukt trökig ut.

se till att man kan köpa mat när man är hungrig den här gången, så man inte behöver vänta 3 timmar. uppskattas nog om allt med maten fungerar som den ska.
vi kommer inte sälja någon mat men troligtvis dricka och sånt!

hyllengren sa:
ni måste säga vad det kommer bli för rails/boxar... blir det railen som davidson länka så kommer jag, blir det den där kukiga boxen så kommer jag garanterat inte!

Kom igen nu grabbar, kör för fa-aen!
Räcket kommer nog garanterat bara jonssonskiing kan palla sig iväg och hämta det,, som han nog ska göra någon gång i veckan,, sen håller vi på att försöka fixa något mer typ pvc eller nått för boxen var ju sämst! så de är bara att palla dig hit:D:D

JRignell sa:
det finns ju en pizzeria inte alls för långt ifrån jamet me sviingoa pizzor :) annars kan man ju käka på stångebroköket också

Tjabba , Det är ingen som har en stereo att ta med ? Vi har en men den är på lagning , vet inte om vi hinner på tillbaka den, men har någon någon stereo som vi kan ha ?

Tjabba om det är någon som har ett party tält , så dra med det. IFall det regnar, det på östnytt så skulle det regna. Men kör vi fast att det regnar ?

JÄVLA HÄRJ!!!!

Boxen är 3 meter lång

Railet är Rakt och 4 meter långt

och jag donerade ett tak rail till yxan i sommras men tvivlar på att det kommer med.

Tillbaka
Topp