Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har åkt på den grädan?, är inne på att köpa en så eller en Never Summer Legacy. VIlken är bäst?, hur hård flex har Rome Flag? Neversummer brädan har 8 av 10 så kanske lite för hård för mig... men jag vet inte.,
Har inte åkt på den, men känt på den. Den är inte riktigt lika styv som Legacyn. Men det är fortfarande en skapligt styv bräda med bra friåkningsegenskaper.