Rome Flag?

Rundberg

Ny medlem
Rome Flag?
Nån som har åkt på den grädan?, är inne på att köpa en så eller en Never Summer Legacy. VIlken är bäst?, hur hård flex har Rome Flag? Neversummer brädan har 8 av 10 så kanske lite för hård för mig... men jag vet inte.,
 
Rome Flag?
Har inte åkt på den, men känt på den. Den är inte riktigt lika styv som Legacyn. Men det är fortfarande en skapligt styv bräda med bra friåkningsegenskaper.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp