Rome Solution

undercover

Ny medlem
Rome Solution
Hej!

Var inne i Snowbordbutik och kollade lite REA. Han i butiken rekomenderade ROME SOLUTION (var lite utplockat).
Känner inte till denna alls. Vet någon något om denna bräda? Passat den mig?
Är en kille på 169 cm och väger ca 62 kg. Gillar att åka pist och lössnö om det bjuds. Inte i Parker og sånt. Vilken längde på bräda ska man han?

Tacksam på svar.

Mvh Robert
 
Rome Solution
Ok.. tack før det, får kanske leta vidare? Den kostade ca 5000 NorskaKronor = 6200 kr. (bor i Norge) Så halva priset på det.
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp