undercover
Ny medlem
Rome Solution
Hej!
Var inne i Snowbordbutik och kollade lite REA. Han i butiken rekomenderade ROME SOLUTION (var lite utplockat).
Känner inte till denna alls. Vet någon något om denna bräda? Passat den mig?
Är en kille på 169 cm och väger ca 62 kg. Gillar att åka pist och lössnö om det bjuds. Inte i Parker og sånt. Vilken längde på bräda ska man han?
Tacksam på svar.
Mvh Robert
Var inne i Snowbordbutik och kollade lite REA. Han i butiken rekomenderade ROME SOLUTION (var lite utplockat).
Känner inte till denna alls. Vet någon något om denna bräda? Passat den mig?
Är en kille på 169 cm och väger ca 62 kg. Gillar att åka pist och lössnö om det bjuds. Inte i Parker og sånt. Vilken längde på bräda ska man han?
Tacksam på svar.
Mvh Robert