Romme alpins öppning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dif_89

Ny medlem
Romme alpins öppning.
Tjenare!
Undrar om någon var i rommealpin idag? och undrar isf vad det var för rail dom hade framme och vad för hopp?

piz!

Romme alpins öppning.
Romme Alpin har alltid var Sämst i Sverige va det gäller park. Så jag tror inte att de hade ett smack.

Romme alpins öppning.
jag va där den 13:e, då hade dom en box framme, kanske va 2,5 meter lång. men inga pistade hopp. BTW det blir romme i helgen.

Romme alpins öppning.
skriv gärna igen efter helgen!!
och ni som är där innan, så man får lite info om hur det ligger till...

Romme alpins öppning.
De e lugnt, tänkte bara kolla om någon borlänge bo vet hur snöberget ser ut i dagsläget. tänkte promenera upp där på lördag.

Romme alpins öppning.
Samme! jag va där idag, dom har inte öppnat hela anläggningen än men till nästa helg ska det vara klart. i rommes "hoppbacke" som dom så fint kallar den, har dom sprutat en jävla massa snö så något hopp blir det säkert. en box uppe fortfarande.

Romme alpins öppning.
den står nästan nere vid liftarna om du åker ner i ravinen och sen ner så är den precis brevid liften på höger sida om du kommer uppifrån.

Romme alpins öppning.
ok, när tror du alla backar blir färdiga, de öppnade 2 under kvällen!, ska dit på tisdag nämligen.

Romme alpins öppning.
Men palla romme! haha, den som åker dit bränner pengar i kall dusch!

Romme alpins öppning.
håller med dig waster, men om man som jag åker gratis så är det jävligt schysst. finns inte så mkt i sthlm att åka på.

Senast onsdag ska alla backar vara öppna. så tisdag är det nog hyffsat iallafall.

Romme alpins öppning.
Lånar tråden lite.

Jag ska eventuellt upp till Borlänge under sportlovet (vecka 7), hur är anläggningen? Bra pist, park som läget är nu?

Romme alpins öppning.
okey, just nu läget vet jag inte riktigt, men i lördags så var det som vanligt, ganska bra pist i början av dan, isigt på eftermiddagen. Ingen park, inget hopp, en liten box finns iallafall. =) men jag pratade med bossen å hon sa att dom skulle försöka få till ett hopp område till nu i helgen. kan skriva en rad på lördag kväll, då vet jag bättre hur det ser ut.

Romme alpins öppning.
Sapient_pnb1 sa:
okey, just nu läget vet jag inte riktigt, men i lördags så var det som vanligt, ganska bra pist i början av dan, isigt på eftermiddagen. Ingen park, inget hopp, en liten box finns iallafall. =) men jag pratade med bossen å hon sa att dom skulle försöka få till ett hopp område till nu i helgen. kan skriva en rad på lördag kväll, då vet jag bättre hur det ser ut.
Mmm gör gärna det.

Romme alpins öppning.
jag var där med skolan i tisdags o kan säga så mkt som att hela anläggningen är ett skämt. om man är ute efter park vill säga. dom har en backe med massa opistade kullar som är helt sjukt isiga o konstiga. det finns en skylt där det står "hoppområde" utanför, vilket gör det ännu mer komiskt.

den så kallade "boxen" är också ett skämt. den glider sämre en betong och asfalt tillsammans och det är ungefär 1 m fårn kicken till boxen. ett skämt som sagt.

romme är kanske sveriges sämsta skidort om man vill ha park, men pisterna är det verkligen inget fel på, dom är grymt bra.

Romme alpins öppning.
JAg var där med ksolan idag, det var inte ett jävla hopp, okej nåra små kullar. Det fanns inga rails eller boxar jag blev så jävla besviken.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp