romme/bjursås?

romme/bjursås?
dom är större om man jämför med förra året iaf, den med bara rails ligger under sittliften typ och hoppen ligger där den brukar ligga, blå hoppen är väl kanske 2-3 meters gap? dom röda lite större.

romme/bjursås?
Rommes hopp är ett skämt, rail parken är väll ok men båda är sjukt korta och isiga och man kan inte åka båda på ett åk. Kungsberget är mycket bättre visst slö lift men mindre folk mindre kö så man får ut mer ändå och sju röda hopp och några rails per åk om man vill sen finns det ju Restaurangparken också med lite rails.

romme/bjursås?
Av: Andreas80 | Idag 19:15 Citera
Rommes hopp är ett skämt, rail parken är väll ok men båda är sjukt korta och isiga och man kan inte åka båda på ett åk. Kungsberget är mycket bättre visst slö lift men mindre folk mindre kö så man får ut mer ändå och sju röda hopp och några rails per åk om man vill sen finns det ju Restaurangparken också med lite rails.

jag vet har varit där typ 7 gånger i år ;)

romme/bjursås?
Av: snow_flake | Idag 19:13 Citera
Fredriksson97 skrev:
Av: aizmoo | Idag 19:05 Citera
neeh dom har två nu! En mad bara rails och en med bara hopp.

är dom efter varann?
Nej, hoppen finns i juniorparken och railen finns i nedfarten bumerangen
Pistkarta

så hur många hopp hinner man med på ett åk? och är railsen efter där parken var förra året?

romme/bjursås?
aizmoo sa:
dom är större om man jämför med förra året iaf, den med bara rails ligger under sittliften typ och hoppen ligger där den brukar ligga, blå hoppen är väl kanske 2-3 meters gap? dom röda lite större.
Hmm Kanske shapat om hoppen var där i fredags då var blåa typ 1m platå utan step down utom det sista som kanske hade 2-3m platå och stepdown. Var ju en del som såg ut att skada sig när dom landa platt efter landningen i dom blåa hoppen

romme/bjursås?
Jag tyckte dom var bra när jag var där sist ,(ungefär 2 veckor sen) sköna och inte så isiga, men det beror kanske lite vilka hopp du jämför med?
Man hinner med fyra hopp på ett åk och så finns det en rail i början, men man hinner inte köra båda parkerna på ett åk utan får välja, i railparken så hinner du med ganska många. Ska nog dra till Kungsberget istället för Romme, verkar ju fetans nice asså!

romme/bjursås?
Av: aizmoo | Idag 19:25 Citera
Jag tyckte dom var bra när jag var där sist ,(ungefär 2 veckor sen) sköna och inte så isiga, men det beror kanske lite vilka hopp du jämför med?
Man hinner med fyra hopp på ett åk och så finns det en rail i början, men man hinner inte köra båda parkerna på ett åk utan får välja, i railparken så hinner du med ganska många. Ska nog dra till Kungsberget istället för Romme, verkar ju fetans nice asså!

vilken backe är railsen då? trodde det var den neran för parken?

romme/bjursås?
Av: snow_flake | Idag 19:13 Citera
Fredriksson97 skrev:
Av: aizmoo | Idag 19:05 Citera
neeh dom har två nu! En mad bara rails och en med bara hopp.

är dom efter varann?
Nej, hoppen finns i juniorparken och railen finns i nedfarten bumerangen
Pistkarta

men bumerangen fortsätter ju efter parken? eller romme måste ju vara störda om dom ligger så man inte hinner köra båda?

romme/bjursås?
Var i Romme idag, blåa hoppen är ett rent skämt nu.. dom hade bra shape för 2 veckor sen men nu är dom som små kullar bara.. Inte okej!

romme/bjursås?
Rommes park är rena skämtet enligt min mening, hoppen är inge sköna och boxarna är slitna :( dessutom han man inte ta båda i ett åk

romme/bjursås?
Bjursås har ganska bra park iår till skillnad från dom tidigare åren. rätt så stora hopp, vet dock inte hur många rails dom hade men det var ett par stycken

romme/bjursås?
Bjurs brukade ha en bra park back in the days, vad fan hände med den?

Var i Romme för en vecka sen, strax efter snöfallet, rätt skönt underlag, men kass byggda hopp, på tok för kort platå i kontrast till hur stor kickern var. Sämst att man måste välja rails, eller hopp, hade ju vart softare om det låg i en linje efter varandra

Kungberget sparkar stjärt, och sopar banan med romme och bjurs samtidigt.

Senast ändrad:
romme/bjursås?
Åker du i KB så stanna där. Bjursås hopp är inte byggda säkert för 5 öre o Rommes röda hopp är väl som de blåa i KB. Värdelöst på båda om man inte går ut för att slänga snabba stressiga 180s s osv.. Men skidor e ju alltid kul så jag ska inte klaga mer nu :)

Tillbaka
Topp