Romme...bra??

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Romme...bra??
ja ska åka till romme me skolan å då undrar ja om romme e nå bra ställe för dom som gillar att hoppa å raila? nån om vart där typ senaste veckan lr vet om dom ska fixa nåt till v.11??

Romme...bra??
Nej, de har två SKITSMÅ hopp och en lite större som har en kick som nästan pekar rakt upp och en landning som e full med hål och is-bollar.

Romme...bra??
Var där i fredags.. dom hade två små hopp som landningarna va helt konstiga på.. sen Två lite större som landningen va ännu sämre på.

Romme...bra??
Romme kommer att bygga om sitt bj nu på fredag, enligt vad jag har hört iaf.
Jag jobbar på anläggningen och dom säger att dom ska åka upp tidigt på fredag morgon och fixa till det.
Den som lever få se!

Romme...bra??
Var i romme förra onsdan, hoppen var inte så suveräna och jag tyckte väl att det var lite väl platt..Men man kanske inte ska förvänta sig så mycket, vad vet jag...

Romme...bra??
Romme är faktiskt ganska värdelöst för den som gillar att "hoppa & raila".

Däremot är det en riktigt läcker anläggning för de som vill dra på i böljande välpistade backar. En stark rekommendation är att ta första liften vid 09.00 och sedan "lägga räls" i backarna fram till elvasnåret, då börjar det bli trångt i backarna och är hursomhelt fikadax! Snickerstårta 12:-/bit rekommenderas starkt!

MVH/MM

Tillbaka
Topp