Romme..

august_moberg

Ny medlem
Romme..
ja bor i stockholm och snön har inte kommit än så ja ska dra till romme nästa helg, så ja undra om de e mycket hopp och så där? vilka storlekar?

Romme..
Sorry grabbar... när ja va där uppe i helgen så regna de.. Vet dock inte backarnas status... Bara att de e piss väder...

Romme..
dom har öppnat upp baksidan på fjället så lite mer varitation bör det väl bli i år! nån som förresten vet om de går några bussar via e-tuna i år?

Romme..
Romme har öppnat en backe (Skogsriskan)
Var där i helgen, inga bigjumps ännu men lite små hopp på sidan och en snöhög som någon har byggt till typ en vänster corner.
Mycket snö iaf ca 90cm i backen.
En släplift öppen premiärpriser på liftkort
Ungdom: 150:-
Vuxen: 175:-

Dom väntar bara på kyla så dom kan köra kanonerna förfullt.
Tror att dom ska försöka att öppna fler backar den 2Dec men då måste det somsagt bli lite kallare nu.

Romme..
KRS: Bussen från uppsala till romme har premiär 14dec..
Den ska jag med...

Vet nån hur det står till där nu? öppna backar? hopp? mm

Romme..
Romme har just nu 3st liftar öppna.
En backe från toppen och en typ barnbacke med lätt åkning.

Tja på hoppfrånten så är det väl lite småhopp på sidan som folk har byggt själva.
Just nu har dom ca -12 och dom sprutar förfullt.
Från den 20/12 så har dom öppet alla dagar.

Romme..
säger bara att ta dem extra milen som det är o bege dig till sälen istället så får du kanske uppleva lite puder!!! var där igår sanslöst bra för att vara sälen imopenarde så ta dem extra milen o ha kul istället.../ Jakob

Romme..
Imopenarde?
Om du menar imponerande så var det den justaste felstavningen på länge.
Eller kanske inopererade?
Eller så är det något ord jag inte känner till och i så fall får jag skämmas...

Romme..
Ehhh dom extra milen?
Bara det att det är ca 20 mil till att åka typ dubbelt så långt till Sälen som till Borlänge från Stockholm.

Tillbaka
Topp