Rommes park 2011

Rommes park 2011
Saxat från Romme alpins hemsida:
\"Tre hopp (ett med en kick och två med två kickar) + några rails har i vinter glatt många. Varje dag ser parkvärdarna till ett allt är i topptrim.\"
Med andra ord samma som föregående år om jag inte missminner mig.

Rommes park 2011
parken är ganska bra tycker jag fast finns fortfarande ingen parklift där som många vill ha. de har en rail park och en hopp park fast dem ligger så att man kan inte åka i båda under ett och samma åk.
det är en bra park för nybörjare så förvänta dig inte en park i klass med åre superpark :P

Rommes park 2011
Vicini sa:
parken är ganska bra tycker jag fast finns fortfarande ingen parklift där som många vill ha. de har en rail park och en hopp park fast dem ligger så att man kan inte åka i båda under ett och samma åk.
det är en bra park för nybörjare så förvänta dig inte en park i klass med åre superpark :P
okej låter ganska kagom då jag bara ska vara där en dag blir en härlig uppvärming till klassresan som går mot kläppen! och någon superpark behövs inte då det bästa jag satt är misty 5:D

Rommes park 2011
håller med snow_flake kolla där.. tror det t.o.m finns en sökfunktion eller? Men parken är helt okej, var där i lördags och då var den sådär men några polare var uppe i veckan och då var den bra.

Rommes park 2011
Var där idag och de var jävligt dåligt tkr jag. För de första var det dåligt plogat så de var svårt att få mkt fart till kicken. Sen så var det jävligt konstiga former på hoppen. HAr även varit i Åre Romme i år och det är en jävligt mkt höre klass på hoppen där tkr jag :D

Tillbaka
Topp