Roomies till vintern i Chamonix

CoraBadh

Medlem
Hej skidkompisar! Här kommer en kontaktannons!
Jag heter Cora och gör just nu en sommarsäsong i Chamonix. Planerar att komma tillbaka för vintersäsongen och då med min kompis Thea. Vi söker nu två härliga, skidglada kompisar att dela boende med i vinter!
Mer om oss! Vi är 21 och 20 år gamla, kommer från Västergötland och gillar utöver skidåkning att klättra, resa, dricka öl och njuta av livet mm. Hojta om vi låter intressanta och ni har lust att bli våra roomies i vinter:))

Hej! Jag är en skidglad 20årig tjej som gjort 2 säsonger i Åre & är nu sugen på alperna:) Vill skida, topptura, se massa nytt, göra massa äventyrligt/ frilufsigt & bara ha det trevligt! Om det låter intressant så kanske vi kanske höras på telefon i veckan?

Jag heter Cora och gör just nu en sommarsäsong i Chamonix. Planerar att komma tillbaka för vintersäsongen och då med min kompis Thea. Vi söker nu två härliga, skidglada kompisar att dela boende med i vinter!
Mer om oss! Vi är 21 och 20 år gamla, kommer från Västergötland och gillar utöver skidåkning att klättra, resa, dricka öl och njuta av livet mm. Hojta om vi låter intressanta och ni har lust att bli våra roomies i vinter:))
Hej! Jag letar boende från ca december - april, men är flexibel. Det blir jag, men kanske får med mig en kompis också.

Hej Cora!

Jag och en tjejkompis vill också testa på det episka säsongandet i Chamonix i år och är därför lite nyfikna på ditt boende!! :) Vi är 19åriga stockholmare som tidigare vart i alperna och ÄLSKAT det, både skidåkningen och afterskin!

Tillbaka
Topp