Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
En av oss drar sig till australien den 5 mars.
Sa har en plats ledig i lägenheten :P!
Det kostar 300 euro för en manad.!
Vi är 1 grabb och 2 brudar pa 20 bast!
Tjenare! jag har intresse för er plats! hade egetnligen tänkt dra till St.Anton säsongen ut, men hittar inget vettigt boende där....Är det från och med den 5 mars ni har ledigt eller? Anders