Rosa skidkläder?!?

Tweakmaster

Medlem
Rosa skidkläder?!?
Hej
Jag undrar vart man kan köpa rosa skidkläder, eller vilket märke som har rosa kläder i år.
Helst lysande rosa.

PS. Jag är inte gay! :P

Rosa skidkläder?!?
Lee-nus sa:
adam falk lade upp en annons på rosa peakbrallor igår såg jag. kolla annonserna. snygga var de också...
tror min polare emil köpte just dom!

men det betyder väl att peak har haft/kommer med rosa iaf

sen kommer sessions med ett par rosa pants iaf, gridlock tror jag modellen hette

saga har ett rosa ställ

ripcurl kommer med rosa pants, se midgetboi

kommer inte på nå mer nu

Rosa skidkläder?!?
Aspebo sa:
Lee-nus sa:
adam falk lade upp en annons på rosa peakbrallor igår såg jag. kolla annonserna. snygga var de också...

sen kommer sessions med ett par rosa pants iaf, gridlock tror jag modellen hette

saga har ett rosa ställ

kommer inte på nå mer nu
peak har haft rosa tidigare, vet inte om de kör på med det i år. fråga PNyberg, han jobbar ju på peak... och rosa är hans favoritfärg! :)

Rosa skidkläder?!?
Lee-nus sa:
Aspebo sa:
Lee-nus sa:

saga har ett rosa ställ

kommer inte på nå mer nu
peak har haft rosa tidigare, vet inte om de kör på med det i år. fråga PNyberg, han jobbar ju på peak... och rosa är hans favoritfärg! :)
tack för alla svar:) får väll kolla runt lite:)

Rosa skidkläder?!?
kanske ska tillägga att peak inte har några rosa kläder i HERRsortimentet i år... :) framkom rätt tydligt av deras hemsida.

Rosa skidkläder?!?
kolla junkyard.se, ripcurl har släppt en del, sen har armada ett par plagg på skistore.se

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp