rosa tjej skidor

mattheuw

Ny medlem
rosa tjej skidor
hej!
en vän till mig ska köpa nya skidor, hon vill givetvis ha ett par bra skidor men det är väldigt viktigt att dom också är rosa, behöver inte vara helt rosa men lite iaf, ja ni fattar.
har ni tips på några bra rosa skidor?
hon är före detta skidlärare så tekniken finns där.

tack på förhand.

Senast ändrad:
rosa tjej skidor
Senast ändrad:
rosa tjej skidor
mattheuw sa:
Perkal sa:
mattheuw sa:
k2 missdirected såg ju kung ut, men aningen för bred kanske. hade väl tänkte nåt mellan 90-110 midja.
Tror det där är längden på skidorna som står till höger och inte midjan:). Eller jag är säker då det är en junior skida:)
fast den va väl 117 i midja om jag inte såg fel?

tack för tipsen iaf. fortsätt om nån vet mer :)
Ah läste inte riktigt igenom det du skrivit trodde du pratade om hans länk. Lägger upp alla som är Rosa från pryl databasen bara för att tjejer klär i det.

rosa tjej skidor
Holmstroem sa:
http://www.stadium.se/sport/vintersport/alpint/123685/stadium-girl-team-l
Kan detta vara något kanske ? Framgick inte om hon var ute efter twintips eller carving men iallafall:)
Hon är f.d. skidlärare.........

Detta är taget från din länk "Lättåkta alpinskidor för tjejer som ska eller precis har börjat åka".
(juniorskidor dessutom)

Senast ändrad:
rosa tjej skidor
Så där, la upp en del skidor med rosa färgen. Kan tyvärr inte ett skit om dom men om du googlar lite så hittar du nog något:) Annars är det ju aldrig att gå till någon butik där dom kan sina saker, tex Alpingarget eller dylikt:) Lycka till

Völkl Sol tror jag säkert hon kan ligga och svänga och ha kul med:) Om det nu inte är tänkt för offpist etc.

Senast ändrad:
rosa tjej skidor
Roobbann sa:
Holmstroem sa:
http://www.stadium.se/sport/vintersport/alpint/123685/stadium-girl-team-l
Kan detta vara något kanske ? Framgick inte om hon var ute efter twintips eller carving men iallafall:)
Hon är f.d. skidlärare.........

Detta är taget från din länk "Lättåkta alpinskidor för tjejer som ska eller precis har börjat åka".
(juniorskidor dessutom)
Ja jag vet haha tänkte inte på att han skrev att hon var en avancerad åkare som du kanske såg att jag skrev inlägget efter när jag insåg mitt eget misstag.

Tillbaka
Topp