Rossignol B3 for telemark

MariusR

Ny medlem
Rossignol B3 for telemark
Heisann!

Någon som har erfaring med Rossignol B3 som telemarksski. Jeg tenker da på årets modell....


mvh MariusR
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp