MariusR Ny medlem 2006-02-15 Rossignol B3 for telemark #1 Heisann! Någon som har erfaring med Rossignol B3 som telemarksski. Jeg tenker da på årets modell.... mvh MariusR
Heisann! Någon som har erfaring med Rossignol B3 som telemarksski. Jeg tenker da på årets modell.... mvh MariusR