Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tror nog att 112'an är betydligt köttigare skida än EHP. Skulle nog placera RC112 i samma kategori som Big dumps och Faction thirteen. Dvs, stora bångstyriga plankor som trivs bäst rakt fram. Någon som har några andra tankar om det?
Haha, såg teo's inlägg tidigare och kom tillbaka först nu för att svara på det, och jag hade just Big Dump och Thirteen i åtanke jag också! En bred tävlingsskida med rocker helt enkelt!