Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
det beror helt på hur man åker, och vad man åker :P
skämt o sido men den lär vara ganska fin inom parken, utnämndes till den bästa swithc skidan, var roligare att åka baklänges än framlänges
jo det är en väldigt bra skida.. kul att ha i parken, skön switch och skön i luften.. men den är väldigt mjuk så om du väger för mycket så blir den inte så kul.
men allt som allt en väldigt prisvärd skida om man inte är för stor
annars kan du ju kolla recensioner, där hittar du mycket mer!