Rött ställ, vart?

skjortas

Ny medlem
Rött ställ, vart?
Tje!

Letar efter ett helrött ställ, både jacka och byxa. Har kollat på analogs ställ på junkyard, men byxorna finns bara i medium och det får jag fan inte över höfterna med min hockey röv... Jackan finns iaf i XL. Är en och åttio och väger 80 pannor. Någon som vet någon annan sida där man kan beställa deras byxor? Har även kollat på J.Os röda ställ, vet någon vad jacka och byxa skulle gå på?

Tar gärna emot andra förslag också :)

Tack på förhand!

Senast ändrad:
Rött ställ, vart?
Det röda Analog-stället finns i XL/XL (Jacka/byxa) på Nocomply.se.

Rött ställ, vart?
Jag har för mig att Jon Olssons röda pro model byxa kostar runt 2 stycken tusenlappar ungefär. Iallafall i Crossbutiken i PK huset i STHLM.

Rött ställ, vart?
men herregud, lite kan man väl söka själv? det kan ju t.ex. inte vara så svårt att ringa till cross och be om pris? tror för övrigt inte att det kostar mer än ca 5000.-

Rött ställ, vart?
Rött ställ, vart?
berniz sa:
Lee-nus sa:
men herregud, lite kan man väl söka själv? det kan ju t.ex. inte vara så svårt att ringa till cross och be om pris? tror för övrigt inte att det kostar mer än ca 5000.-
Okej, förlåt för jag frågade.
ta det inte så personligt. jag förstår bara inte hur svårt det kan vara att söka lite på google, hitta sidor och telefonnummer har man väl kunnat ett tag eller...?

om du nu vet att oakley har kläder i rött går du rimligen in på deras hemsida, tar reda på vad modellerna heter och googlar på detta på svenska sajter om det nu är så du vill handla. känns ganska basic, men 95% av kidsen på freeride har inte hajat det än, så forumet svämmar över av klädtips och liknande... :/

Rött ställ, vart?
Analog stället e tydligen sjukt baggy min kompis skicka tillbax hans xl byxor på junkyard för dom var för stora. och då e han 190 lång så

Rött ställ, vart?
Lee-nus sa:
berniz sa:
Lee-nus sa:
ta det inte så personligt. jag förstår bara inte hur svårt det kan vara att söka lite på google, hitta sidor och telefonnummer har man väl kunnat ett tag eller...?

om du nu vet att oakley har kläder i rött går du rimligen in på deras hemsida, tar reda på vad modellerna heter och googlar på detta på svenska sajter om det nu är så du vill handla. känns ganska basic, men 95% av kidsen på freeride har inte hajat det än, så forumet svämmar över av klädtips och liknande... :/
Håller med dig. Det är inte särskilt svårt, har sökt men inte hittat, kanske är jag som är blind inte vet jag...

Sen visste jag inte att oakley hade rött iår, eftersom dom inte har det på junkyard, skistore mm. Tycker också att det svämmar över med en massa onödiga trådar där folk vill ha tips och inte kan avgöra själva vad dom vill ha, men i det här fallet vet jag precis vad jag är ute efter. Vill bara hitta bästa pris och sida för att sedan beställa.

Rött ställ, vart?
Senast ändrad:
Rött ställ, vart?
Har det stället, och det är ganska baggy, Jag köpte Large på både byxorna och jackan, dock blev byxorna helt absurt för stora och då är jag ändå 183 lång, fast iof så var det ju ur mitt perspektiv,så jag bytte dom till M som satt som en smäck istället. Jackan blev däremot perfekt, lagom lång och stor!

Rött ställ, vart?
carlzeta sa:
Har det stället, och det är ganska baggy, Jag köpte Large på både byxorna och jackan, dock blev byxorna helt absurt för stora och då är jag ändå 183 lång, fast iof så var det ju ur mitt perspektiv,så jag bytte dom till M som satt som en smäck istället. Jackan blev däremot perfekt, lagom lång och stor!
Okejokej! Fan va svårt de blev med storlek då... Men kör nog den storlek du har valt. Du har inte lust att langa någon så man ser hur de sitter?

Rött ställ, vart?
Lee-nus sa:
berniz sa:
Lee-nus sa:

stackars lilla dig. det är väl bra att några frågar så man håller sig uppdaterad om vart saker finns, vad saker kostar, samt inspiration för egna inköp? Om inga frågor ställs finns inte så mycket att prata om längre.

Rött ställ, vart?
berniz sa:
Pizzaaugust sa:
Analog stället e tydligen sjukt baggy min kompis skicka tillbax hans xl byxor på junkyard för dom var för stora. och då e han 190 lång så
ofan, ojdå, bytte han till mindre då eller? Kanske ska ta L då.
jag tror han köpte oakley i xxl och dom var tio cm mindre i midjan än xl analog, lr vad de var han prata om. Jag har ju inte sett själv men han sa iaf att dom var huge

Rött ställ, vart?
berniz sa:
carlzeta sa:
Okejokej! Fan va svårt de blev med storlek då... Men kör nog den storlek du har valt. Du har inte lust att langa någon så man ser hur de sitter?
iof så är väl jag rätt tunn av mig, menmen det är ju inte allt för svårt att byta om det skulle visa sig att det inte passar!

Rött ställ, vart?
Pizzaaugust sa:
berniz sa:
Pizzaaugust sa:
ofan, ojdå, bytte han till mindre då eller? Kanske ska ta L då.
jag tror han köpte oakley i xxl och dom var tio cm mindre i midjan än xl analog, lr vad de var han prata om. Jag har ju inte sett själv men han sa iaf att dom var huge
aha, okej. men jag testar ett par Large iaf, så får jag se om ja byter ner mig sen. Tack för hjälpen allihopa! :)

Senast ändrad:
Rött ställ, vart?
carlzeta sa:
berniz sa:
carlzeta sa:
iof så är väl jag rätt tunn av mig, menmen det är ju inte allt för svårt att byta om det skulle visa sig att det inte passar!
Ajjemen, testar Large så får vi se sen :P Tack för hjälpen igen :)

Rött ställ, vart?
yeah analog är verkligen huge, vet att du har bestämt dig men kan ju va kul för någon annan som undrar över analog att veta. Hade en polare som köpte dom i M till förra säsongen, han skickade tillbaka, då han tyckte dom var sjuuukt mycket för stora, dock vill han ha det ganska tight men ändå, han insåg att inte ens S skulle va bra, så han köpte nå andra byxor istället, och han var väl ändå en 175-180 lång

Rött ställ, vart?
fjjotizzen sa:
Lee-nus sa:
berniz sa:

stackars lilla dig. det är väl bra att några frågar så man håller sig uppdaterad om vart saker finns, vad saker kostar, samt inspiration för egna inköp? Om inga frågor ställs finns inte så mycket att prata om längre.
ditt nickname säger allt. kan inte bemöda mig med att svara allvarligt, ledsen. :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp