rumskompis

rumskompis
Hej,

Tänkte åka ner (vart spelar egentligen mindre roll, men någonstans i alperna) i början av januari 2008 och stanna sässongen ut. Om du letar efter en rumskompis, eller bara har tips om schysst beonde, så skicka ett mail (solteszkris@gmail.com).

Schystast hade som sagt varit att dela rum, men alla förslag som leder till nån sorts (billigt) boende är grymt välkomna. Som sagt skicka ett mail =)

Ha en skön sommar allihop

/Kristian

rumskompis
OK, tror inte jag känner 5-10 personer som är tiilräckligt sysslolösa för att hänga på, men kan ju försöka. Om någon behöver en rumspolare till som sagt...

rumskompis
Sant att det som ensam krigare kan bli svårt att dra ihop ett sådant gäng. Är man själv är det nog lättare att klämma sig in nånstans i så fall. Det är en stund kvar, jag tror du löser det. Sållar du lite bland skiten här på sidan kan man hitta både det ena och det andra.

När det gäller ortval kan du kika på min gamla genomgång här:

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=8193

Den gällde bara Österrike då, men iaf lite att läsa på temat.

rumskompis
OK, tack för tipsen. Till saken här att jag är rookie på skidsässongande. Har provat på att sässonga som dykinstruktör, och det funkade ju jävligt fint, men det känns på nåt sätt ganska annorlunda. Om du kommer på något bra Markus (eller nån annan för den delen), just let me know!

Ha en grym sommar så länge allihop!

/Kristian

Tillbaka
Topp