Rumskompisar sökes inför nästa säsong i ST ANTON!

niklashbg

Ny medlem
tjena, vi är 2 killar från Helsingborg som söker rumskompisar till nästa säsong alltså 09/10
i ST ANTON.
vi hade tänkt åka ner och söka jobb, åka skidor, testa utelivet och allt vad som erbjuds.
det blir vår första säsong och skulle gärna uppskatta om folk som varit där nere är på, självklart får ni som inte har varit nere innan också höra av er.
vi hade tänkt åka ner i början av december.

take care ;D

ni är då tidigt ute ;)

jag har oxå tänkt göra min första säsong nästa vinter.. jag har varit i st anton tidigare och de är helt klart en sjukt bra anläggning.. men jag vet inte om jag ska till andra sidan atlanten, annars hör jag kanske av mig igen i sommar när jag bestämt mig :)

/hampus

känns som man måste vara det ;P

låter inte fel det heller. gör du rätt i isf.

/niklas

Hallådär! Kul att ni är ute i god tid :P, jag ska absolut göra en säsong! Vi är 3-4 tjejer som ska åka ner, men det är alltid kul om man bor många. Vi kanske kan slå oss samman? (: Har varit i anton två ggr, men endast under kortare perioder..

Hör av er om det låter intressant!
/Tamara

men fyfan va taggad jag blev på st anton nu då !! hade ju ställt in mig på kanada eller frankrike.. då först o främst pga av språken! haha

bo med t 3-4 tjejer låter ju för övrigt underbart för en tjejtjusare som mig :)

Ohh härligt! Fler än jag som börjat planera inför nästa säsong =D
Jag och 2-3 kompisar ska ner och troligen så hamnar vi också i stanton!

Gottegrisar!!! om ni orkar me en till skånepåg så följer jag jätte gärna med! Har aldrig varit i anton men har funderat på att säsonga där.. Skulle uppskatta ett svar i form av ett PM. Tack på förhand

Härligt! haha, ja det skulle kunna bli riktigt kul! Skulle också vilja veta lite mer om er som är sugna på att åka ner... Jag kom just hem från st anton och längtar redan tillbaka! Hoppas tiden går fort tills nästa säsong :)

Tjena, jag och polarn har starka funderingar på att säsonga i St Anton nästa säsong. Vi är två goa Göteborgare som går sista året på gymnasiet. V.7 åker vi ner till St Anton och kollar läget. Vi delar jättegärna ett stort boende med lite annat skönt folk nästa säsong!

Gurra_ski sa:
Tjena, jag och polarn har starka funderingar på att säsonga i St Anton nästa säsong. Vi är två goa Göteborgare som går sista året på gymnasiet. V.7 åker vi ner till St Anton och kollar läget. Vi delar jättegärna ett stort boende med lite annat skönt folk nästa säsong!
jag går också sista året ;) skolan känns tung nu.. taggar som fan till nästa vinter!!

alwaysCrash sa:
Gurra_ski sa:
jag går också sista året ;) skolan känns tung nu.. taggar som fan till nästa vinter!!
Men shiiet asså vilken aktivitet i denna tråden:) Skolan är riktigt tung nu faktiskt. Drar ner v.7 som sagt. Tror ni det är bra att höra sig för om lite jobb och boende redan nu. Lämna ute lite cv:n lite här och där?

tror att de är tidigt ^^ dom kommer bara kasta de o ta sånna som kan jobba nu direkt.. men de är bara vad jag hade gjort som arbetsgivare :P haha..

fyfan jag vill oxå ner i vinter men inga kompisar vill :(

alwaysCrash sa:
tror att de är tidigt ^^ dom kommer bara kasta de o ta sånna som kan jobba nu direkt.. men de är bara vad jag hade gjort som arbetsgivare :P haha..

fyfan jag vill oxå ner i vinter men inga kompisar vill :(
Mjo du kanske har rätt där. Alla ställen lär ju få högvis med papper.

Jag ska också åka ner och säsonga nästa vinter, kollat lite på St Anton och verkar ju helschyst!
Har ingen kompis med ännu vad jag vet, så om någon har plats för mig med eller vill dela ett boende ett par stycken vore toppen! :) Tänkte däremot försöka jobba i sommar, kanske norge? så slipper man tänka på det där nere utan kan åka skidor och ha roligt hela tiden :)

felix sa:
Jag ska också åka ner och säsonga nästa vinter, kollat lite på St Anton och verkar ju helschyst!
Har ingen kompis med ännu vad jag vet, så om någon har plats för mig med eller vill dela ett boende ett par stycken vore toppen! :) Tänkte däremot försöka jobba i sommar, kanske norge? så slipper man tänka på det där nere utan kan åka skidor och ha roligt hela tiden :)
Är inte du 91a? Aja vad lär man sig i skolan som man inte lär sig på berget:P Klart du skall hänga med. Desto fler desto roligare.

Fan va sugen man är på att dra iväg nästa vinter! Synd bara att man har halva gymnasiet kvar :/

felix sa:
Haha dina planer är rätt exakta med mina.. Drar antagligen till norge i sommar med och blir lätt alperna till vintern :) var vet jag inte men är antagligen själv som åker så de hade ju vart guld att redan nu få tag i ett par sköna resekamrater.. Det bästa hade ju vara att dela ett stort boende, hade varit sjukt kul!

Jajamen Gurra, är 91a men trean får vänta ett år... alperna kallar på mig! ;)

Roligt simon, kanske vi ses både i norge och alperna haha

Jag och en polare ska också ner säsongen 09/10!
Vi kommer från Halmstad, att dela boende vore ju riktigt smäckert! haha

Kanske ändå dags att börja tänka på detta:D

Jag och en tjejkompis (båda från Södertälje, just nu boende i Oslo) är grymt sugna på en vintersäsong i St Anton. Har tidigare kört en halv sommar i Magaluf men vill gärna byta värmen mot vinter. Vi är intresserade av någon form av kollektivboende med skid & snowboard galna party kids. Kanske ska skapa en ny tråd framåt sommarn och styra upp något riktigt bra? love from Oschlooo

jag e också från helsingborg och jag ska också ner itll st anton! Har ni redan åkt lr? Jag hänger gärna på! Vad heter ni förresten, om inte annat känner jag kanske er :)

Snödjup

Tillbaka
Topp