Ryggskydd

Ryggskydd
aldrig sett den modellen förut. nog för att det ser lite annorlunda ut från de flesta ryggskydd jag sett, men RED vet nog vad de gör...

Ryggskydd
okej:) men är det där ryggskydet bra? eller ska jag köap pro techs ryggskyd?

och jag är ju inte någåt drikert profs på att åka. så trro nia tt da bara kommer se larvigt utt eller kommer d att funka?:P
jag är som sakt nybörgare

Senast ändrad:
Ryggskydd
Dainese Next Wave i strl M till dej. De sitter skönare än allt. Som en extra ryggrad som knappt känns. Helt underbart skydd. Men kostar ju lite men fan de ska ju rädda liv så.

Ryggskydd
men de e bara att köpa nått som når ner till svanskotan ... de e den rätta storleken:D

piis

Ryggskydd
ryggskydd är en sån sak man verkligen ska testa ut ordentligt i butik. det är inte värt att spara in några hundra kr genom att köpa på nätet. det är inget snack om saken...

Ryggskydd
Håller med wuchi till 100%. Nästan lika korkat att köpa ryggskydd utan att prova först som att köpa hjälm utan att prova. Gå in i nån butik med kunnig personal testa några olika. Pröva att böja dig fram några ggr, vissa glider upp äckligt mycket...

Ryggskydd
Äsch säg inte så, gå in i närmaste butik å prova ut, alla ryggar ser ju olika ut å däröfr måste du prova ut.

Skippa inte skyddet för de kan komma till användning en vacker dag.

Tillbaka
Topp