Victor_M Ny medlem 2002-07-10 Ryggskydd? #1 E det nån som vet var man kan få tag på tua ryggskydd om man bor i sthlm? Tacksam för svar
E el_maco Guest 2002-07-10 Ryggskydd? #2 Någon som vet vart man kan få tag i ett likadant i GBG ?? Vad kostar ett sådant..
Gnossen Ny medlem 2002-07-10 Ryggskydd? #3 Diskussionen var uppe för inte allt för länge sedan men eftersom jag e på bra humör så... Kolla in på Naturkompaniet lr en MC-shop, Friggagatan i Gbg e ett hett tips skulle jag tro. Jocke PS Denna tiden på året e det MC-shop som gäller skulle jag gissa! DS
Diskussionen var uppe för inte allt för länge sedan men eftersom jag e på bra humör så... Kolla in på Naturkompaniet lr en MC-shop, Friggagatan i Gbg e ett hett tips skulle jag tro. Jocke PS Denna tiden på året e det MC-shop som gäller skulle jag gissa! DS
skibum2004 Ny medlem 2002-07-10 Ryggskydd? #4 På Friluftsbolaget på Sveavägen finns det under vinter bör kunna ta hem nu också... Även friluftsbolaget på kungsgatan bör ha tua ryggskydd... HAr ett tua själv och är fet nöjd
På Friluftsbolaget på Sveavägen finns det under vinter bör kunna ta hem nu också... Även friluftsbolaget på kungsgatan bör ha tua ryggskydd... HAr ett tua själv och är fet nöjd