ryggskydd

ryggskydd
http://scottusa.com/gb_en/product/159/37/back_protector
Är väl typ det jag kör med fast mitt är svart.

Jag tycker det är värt en del att ha ett riktigt ryggskydd. Har man ett ryggskydd som inte har tillräckligt många länkar eller som inte är särskilt välgjort är detta illa. Rörligheten försämras och det blir obekvämt. Lite som att ha dåliga pjäxor. Ryggskydd har även rätt bra livslängd jämfört med t.ex. stavar.

ryggskydd
Rassa sa:
http://scottusa.com/gb_en/product/159/37/back_protector
Är väl typ det jag kör med fast mitt är svart.

Jag tycker det är värt en del att ha ett riktigt ryggskydd. Har man ett ryggskydd som inte har tillräckligt många länkar eller som inte är särskilt välgjort är detta illa. Rörligheten försämras och det blir obekvämt. Lite som att ha dåliga pjäxor. Ryggskydd har även rätt bra livslängd jämfört med t.ex. stavar.
har exakt sånt riktigt skönt då man spänner fast det runt låren så det inte åker upp,

kostade 999:- prisvärt.

ryggskydd
Jag köpte ett jävligt bra ryggskydd för endast 600 kr, täcker hela ryggen som dessutom innehåller 3DO skydd, ungefär samma sak som vad hjälmmössorna har i sig.

Märket är wed´ze, jag importerade från Frankrike. Jag rekomenderar varmt det här ryggskyddet.

ryggskydd
Jag har också ett sådant Scottskydd som det länkats till. Rekommenderar det starkt! Dock bör du testa flera ryggskydd innan du köper ett och pröva gärna med skidkläder på. Jag fick ett i julklapp av mor och far men den hade jag inte provat alls. Den satt riktigt dåligt!

Vi ser olika ut, så ut och testa det som sitter bäst på dig.

ryggskydd
Scott backprotector säger ja.
Fick ett i julklapp å de har fungerat grymmt. Ett tips när du köper, var lagom kräsen. Inget ryggskydd sitter så bra att de följer alla rörelser och knappt känns när du står i butiken.
Va bara nogrann å känn efter så de inte skaver nånstans eller så, glöm inte å känn lite på remmarna med, det blir ett helvete om dom skulle skära in i huden, skavsår å grejer:(

Alla är vi olika, köp ett som känns bra å passar dig

Tillbaka
Topp