Så här ska det se ut!

Så här ska det se ut!
Trysilfjäll har ju en 3-d karta över hela berget också, där man kan få fram massor av onödig fakta om varenda backe.

Så här ska det se ut!
Denna sida var ju uppe förra vintern med. Men tyvärr så är inte parken alls lika bra som den ser ut att vara på hemsidan...

Så här ska det se ut!
jag undrar om dom ancänder gradskiva & tumstock när dom bygger hoppen, för om man klickar på hoppen så ser man ju en avancerad beskrivning om hur dom ser ut & vilken vinkel landningen har & hur kicken är krökt...

Så här ska det se ut!
lasse_ilis:

Har du vart i Trysil i år?
Jag håller med dig om att den inte var den bästa förra året, men den var fortfarande en av dom absolut bästa i norden!
Och hur många svenska anläggningar lägger ner så mycket energi på att underhålla parken som Trysil? Jag menar: Man kan ju få sms varje gång dom preppar pipen! Bara det säger rätt så mycket! (dessutom; preppar dom lika många gånger som när jag jobbade där, så blir det nog en del sms...)

Måste passa på att lägga in en liten pik åt "sveriges bästa anläggning" (typ Åre): Vart är Er park? Jag har letat varje gång jag har varit där, men inte hittat nåt :(

Så här ska det se ut!
Jo parken är bra. Men de tre gånger jag var där i vintras så fanns det egentligen ganska få vanliga hopp (4st) och en lift som är så jävla seg... =/ Men det största hoppet på 18 meter är grymt.

Jag tycker att den sega liften till parken i trysil drar ner lusten av att vara där och hoppa. Då är kläppens park mycket bättre med egen lift till parken och allt. Dessutom så är kläppens park mycket bra och i vinter kommer det största hoppet bli ännu större! Ni som var där i vintras kommer säkert ihåg vilken enorm kick hoppet hade =)

Men luras inte av hur parken ser ut på hemsidan!

Så här ska det se ut!
inte så svårt att möta ut grader...det finns ju vattenpass med ställbar gradskiva på i varje järnaffär......bör inte saknasd i något hem =) !

Så här ska det se ut!
som svar på frågan:
1. pengar
2. vilja
3. förståndet att fatta att det är detta som det ska satsas på.

punkt

Tillbaka
Topp