Frida_Nordin Ny medlem 2004-10-12 saalbach 04/05 #1 tja!! ska ner till saalbach och gör säsongen, tänkte höra mig för vilka andra roliga människor som ska ner, å när?? //Frida
tja!! ska ner till saalbach och gör säsongen, tänkte höra mig för vilka andra roliga människor som ska ner, å när?? //Frida