Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hm, jag har vart där 2ggr innan. och jag vill inte påstå att skidåkningen är dålig, inte alls. men den går inte att jämföra med andra storställen som St. Anton eller Val d Isere. Men det räcker gott och väl och ingen bangar väl en del skogsåkning?
Vart där och säsongade hela förra vintern, det är helt ok puder, häng på underbar (svensk bar) och chilla med säsongarna sen är det bara hänga med dom ut på puder åkning. OBS, prova aldrig själv utan locals. Då kommer du får gå i timmar för att komma tillbaka till liften!