Saalbach 07 v.6

  • Trådstartare Trådstartare johno
  • Start datum Start datum
J

johno

Guest
Saalbach 07 v.6
Tja, ska åka ner till saalbach med ett par polare v.6, har hört av vissa att det är dålig åkning där, stämmer det?
 
Senast ändrad:
Saalbach 07 v.6
hm, jag har vart där 2ggr innan. och jag vill inte påstå att skidåkningen är dålig, inte alls. men den går inte att jämföra med andra storställen som St. Anton eller Val d Isere. Men det räcker gott och väl och ingen bangar väl en del skogsåkning? ;)
 
Saalbach 07 v.6
Vart där och säsongade hela förra vintern, det är helt ok puder, häng på underbar (svensk bar) och chilla med säsongarna sen är det bara hänga med dom ut på puder åkning. OBS, prova aldrig själv utan locals. Då kommer du får gå i timmar för att komma tillbaka till liften!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp