majkieee Medlem 2007-11-08 saalbach Hinterglemm #1 Någon som ska ner till Hinterglemm runt den 1-2 januari? Ingen som ska köra ner eller liknande, kan hjälpa till som chaffis har tyvär ingen bil så kan endast ställa upp som co-driver. Men men tjoha fall ni ska ner även fall ni inte har bil Tjiaoo
Någon som ska ner till Hinterglemm runt den 1-2 januari? Ingen som ska köra ner eller liknande, kan hjälpa till som chaffis har tyvär ingen bil så kan endast ställa upp som co-driver. Men men tjoha fall ni ska ner även fall ni inte har bil Tjiaoo