Saalbach - Liftkort

dugge

Ny medlem
Saalbach - Liftkort
Hej!

Någon som kan hjälpa mig att få fram liftkortspriser för Saalbach, för typ 3-4 veckor?? Har hittat för 7 dagar, och då kostar det typ 1600:-/vecka, vilket skulle bli runt 6000:-, vet någon om det finns nåt månadskort eller liknande så man kommer billigare undan??

Om någon har varit där och bott/åkt får ni gärna berätta om hur det är, är det dyrt att leva, var får man tag i billig mat o.s.v??

Saalbach - Liftkort
Jag vet inte så mycket som saalbach men i St Anton fanns där inte några månadskort ...där var det billigare att köpa säsongs kort om man skulle vara där i mer än 1 månad... kan tänka mig att det är samma i saalbach......
hare så kul...

Saalbach - Liftkort
Om du skall vara borta så länge som en månad brukar det inte bli mycket dyrare än att köpa ett säsongskort.

Om du åker tidigt på säsongen så kolla om det finns någon som kan tänka sig att köpa ditt kort när du åker hem.
Åker du sent på säsongen kanske det finns någon bummare som måste hem, vars liftkort du själv kan köpa.

/E

Saalbach - Liftkort
tja.

jag var och skibumade i saalbach i vintars och ett säsongs liftkort kostar runt 3700:- kr. Det är dyrt i saalbach. går man på felställe så kan det kosta mycket. i regel så är dom svensk tätt ställen dyrare. åkningen i saalbach är bra men det är inget ställe som ger någar häftiga utmaningar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp