Saalbach v.14

tomten_nissen

Ny medlem
Saalbach v.14
Hade tänkt att dra till Saalbach på påsklovet v.14, Men nu är frågan ifall det är för sent för just saalbacn. Vad tror ni ?
Man vill ju inte åka i en glass smet!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp