saalbach vs badgastein

emser1

Ny medlem
saalbach vs badgastein
ska iväg och göra min första säsong.. eller kanske mer ungefär halvsäsong.

tips1 säger saalbach är kalasbra.
tips2 säger badgastein är kalasbra.

vad göra vart åka?
kommer ner i januari och har inte koll på nåt alls.
MEN DET MESTA LÖSER SIG FÖRHOPPNINGSVIS NÄR MAN KOMMER NER oj inte meningen med stora bokstäver.
det jag försöker skriva är egentligen att du ska tipsa mig och säga vart jag ska åka för att få bästaste säsongen..
och om du har en liten tom golvplats där man kan sova eller kanske ett tips om jobb för en sån som mig som kommer så toksent så skulle det vara finfint.

tack tack...
/emma

saalbach vs badgastein
startade samma tråd för några månader sen med saalbach vs. badgastein som överskrift eftersom jag inte heller visste. nu sitter jag nere i saalbach och är aningen partisk, men klart saalbach är bäst. badgastein är säkert jättebra det också, men naturligtvis är saalbach snäppet bättre. här börjar bli ont om boende men som sagt DET MESTA LÖSER SIG FÖRHOPPNINGSVIS NÄR MAN KOMMER NER..
ha det bra så ses vi i saalbach.

saalbach vs badgastein
så saalbach är bättre..? joo, det känns nog lite trevligare tror jag. reskassan är dock lite fattig och blir definitivt inte rikare med julklappsinhandlandet.. har inte alls råd att vara där nere utan jobb. men men...
förmodligen ses vi väl nere i saalbach framåt mitten av januari då...
om du ser en tjej som sitter och gråter i ett hörn nånstans med en jätteväska runt 17e januari kan du väl förbarma dig och låta henne sova på ett golv nånstans??
tack..

saalbach vs badgastein
Hej du
Vad skoj att du ska till Alperna. Om du ar ute efter akning, borde du valja Bgastein. Dar finns det offpist,vilket knappt finns i Sbach. Pisterna ar dock jattefina i S. Du kommer nog att fa roligt anda Emma.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp