Saalbach/Zell am See/Närheten

jonasjonas

Ny medlem
Saalbach/Zell am See/Närheten
Ingen som kollar bilkollektivet så jag lägger in det här istället.

Jag kör till Saalbach om typ en vecka (ca 17e Nov)

Så om du/ni är sugna på att åka med, och gärna har körkort så kontakta mig.

Delar på kostnaderna.

Hej
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp