jonasjonas
Ny medlem
Saalbach/Zell am See/Närheten
Ingen som kollar bilkollektivet så jag lägger in det här istället.
Jag kör till Saalbach om typ en vecka (ca 17e Nov)
Så om du/ni är sugna på att åka med, och gärna har körkort så kontakta mig.
Delar på kostnaderna.
Hej
Jag kör till Saalbach om typ en vecka (ca 17e Nov)
Så om du/ni är sugna på att åka med, och gärna har körkort så kontakta mig.
Delar på kostnaderna.
Hej