Tjena vi är tre killar som åker ner den 17 jan. Vi har också lite problem med boende, saknar också folk att dela boende. Vi har en lägenhet för 6pers. på gång! Kan det tänkas vara någonting. Vi är öppna för förslag, hör av er snarast, MVH
Mats Rosén
matsrosen@telia.com
0703682949