sæsonboende i Val Thorens

• Trådstartare Trådstartare JDS
  • Start datum Start datum

JDS

Medlem
jag har en lägenhet för säsongen 11/12 i Val Thorens perfekt läge till backarna, brist på folk att fylla lägenheten. för bilder och info skriv

Martin

Senast ändrad:
JDS sa:
jag har en lägenhet för säsongen 11/12 i Val Thorens perfekt läge till backarna, brist på folk att fylla lägenheten. för bilder och info skriv

Martin
Hej Martin!

Vi är två tjejer som planerar att tillbringa säsongen 11/12 i Val Thorens och letar boende.
Vad skulle det kosta att hyra hos dig?
Mvh
Klara & Ebba

prisen er 2.100 euro for hele sæsonen 1/12 2011 til 1/5 2012 pr. pers. depositium på 300 euro

JDS sa:

Martin
Hej!

Jag är en 22-årig kille som skulle vara intresserad att hyra din lägenhet!
Finns det någon möjlighet att hyra den från början av december till mitten av Januari?

Vänliga hälsningar;

Jakob

Traung : Jag och 2 polare är intresserade av Dec - Mitten av januari, kanske kan vi dela på denna lägenhet, vad sägs?

Senast ändrad:
festival_FREAK sa:
Traung : Jag och 2 polare är intresserade av Dec - Mitten av januari, kanske kan vi dela på denna lägenhet, vad sägs?
Absolut!!

Får se om det funkar för Martin som hyr ut. Verkar som det är fr.o.m. 1 januari som gäller egentligen. Annars låter det jättebra! Har ev. ett annat alternativ på G i Chamonix så det kan hända att jag kör på det. Om ni har andra alternativ där ni saknar en rumskompis är det bara att höra av er!!!!! Hur ska ni ta er ner, förresten?

/Jakob

Traung sa:
festival_FREAK sa:
Absolut!!

Får se om det funkar för Martin som hyr ut. Verkar som det är fr.o.m. 1 januari som gäller egentligen. Annars låter det jättebra! Har ev. ett annat alternativ på G i Chamonix så det kan hända att jag kör på det. Om ni har andra alternativ där ni saknar en rumskompis är det bara att höra av er!!!!! Hur ska ni ta er ner, förresten?

/Jakob
Jag postade precis en tråd för att se om det är fler som vill dela boenden, får se vad det ger. Vi åker nog bil från Göteborg behöver dock en till med körkort för jag pallar inte att köra själv.

/ Matthias

Heej! Jag ar skittaggad pa att gora en sasong dar och hade garna varit pa att dela boende! Jag ar 91a och pluggar just nu franska i sodra frankrike sa kan forst komma ner dit efter jul nagon gang. Finns det fortfarande plats i lagenheten sa ar jag helt klart intresserad!

/Josefin

Tjena Martin,

Jag är sugen på att hyra åtminstone en av sängarna i din lägenhet. Har inte hittat några att bo med ännu så jag kan inte säga att jag vill hyra hela just nu i alla fall.

Har du lust att skicka nån bild och lite info? Jag vill va där hela säsongen men är flexibel.

/Oskar

Tillbaka
Topp