Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej Martin!JDS sa:jag har en lägenhet för säsongen 11/12 i Val Thorens perfekt läge till backarna, brist på folk att fylla lägenheten. för bilder och info skriv
Martin
Hej!JDS sa:jag har en lägenhet för säsongen 11/12 i Val Thorens perfekt läge till backarna, brist på folk att fylla lägenheten. för bilder och info skriv
Martin
Absolut!!festival_FREAK sa:Traung : Jag och 2 polare är intresserade av Dec - Mitten av januari, kanske kan vi dela på denna lägenhet, vad sägs?
Jag postade precis en tråd för att se om det är fler som vill dela boenden, får se vad det ger. Vi åker nog bil från Göteborg behöver dock en till med körkort för jag pallar inte att köra själv.Traung sa:Absolut!!festival_FREAK sa:Traung : Jag och 2 polare är intresserade av Dec - Mitten av januari, kanske kan vi dela på denna lägenhet, vad sägs?
Får se om det funkar för Martin som hyr ut. Verkar som det är fr.o.m. 1 januari som gäller egentligen. Annars låter det jättebra! Har ev. ett annat alternativ på G i Chamonix så det kan hända att jag kör på det. Om ni har andra alternativ där ni saknar en rumskompis är det bara att höra av er!!!!! Hur ska ni ta er ner, förresten?
/Jakob