Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vi kör bulle och saft. *HOOOST*PNyberg sa:grymt bra idé. lär vl bli en åldersgräns då förtäring av alkohol lär va med i planen :D
kan väl köra det längre ner?cLindstrom sa:Då blir det väl längst upp i Kiruna där alla andra roliga grejer händer som studsmatte camp, orsa campet osv som vi som bor i mellansverige osv kan inte komma till.
du får inte vara meda_ahlnas sa:östersund östersund östersuuund, bara OCH ENDAST för jag bor där.
närke låter fett : )odlander-M sa:kan väl köra det längre ner?cLindstrom sa:Då blir det väl längst upp i Kiruna där alla andra roliga grejer händer som studsmatte camp, orsa campet osv som vi som bor i mellansverige osv kan inte komma till.
typ i närke eller nåt.
Konstigt nog så verkar det som att de flesta trådar just spårar ur. Finns ju en tråd som är dedikerad till just detta. OT tråden!WTX sa:Men vafan!.. måste alla trådar spåra ur!? :P Kan vi inte försöka snacka seriöst om en FR fest!? :P snälla?
Ett alternativ är en fest fär de som är 18 och över och sedan en för de som är under,PNyberg sa:Konstigt nog så verkar det som att de flesta trådar just spårar ur. Finns ju en tråd som är dedikerad till just detta. OT tråden!WTX sa:Men vafan!.. måste alla trådar spåra ur!? :P Kan vi inte försöka snacka seriöst om en FR fest!? :P snälla?
Stockholm vore ju ett bra alternativ. Lättast för flest att ta sig till, tåg, buss, flyg, häst och vagn etc. Sen är det ju det där med åldern. Visst borde det vara fritt för alla som är medlemmar. Men om det då förekommer sprit, som det troligtvis kommer att göra, så kan det bli ordentliga följder om fel folk dricker. Kan läsa aftonbladet redan nu.
"Skandal kaos festen spårade ur inatt, barn söps under borden!"
Och sen lite annan text om hur dåligt inflytande www.freeride.se egentligen har på ungdommar. Fi fan, vill man inte se. Me love FR!!!
Fet fest för alla freeriders? Du är 15!?! Och dessvärre är majoriteten av användarna av detta forum små wannabe ghetto svingpjattar så vaaaaar skulle ni ha en fest? På en fritidsgård? Så kan ju alla ta med sovsäckar och berätta spökhistorier innan ni somnar! Jaja lycka till med det.odlander-M sa:Med att dra ihop en fet fest för alla freeriders?
Nånstans bara
och så kirrar vi typ och sova nånstans med.
jag är inte rätt person att arrangera det här,
nån anna får gärna ta över ansvaret.
håller med , hoppas de blir nå , jag kommer troligen ..COCKtail sa:vadå åldersgräns, det är väl upptill var och en försig om man vill dricka?
och orsa LIGGER i mellansverige! -.-
orsa ligger mitt i sverigecLindstrom sa:Då blir det väl längst upp i Kiruna där alla andra roliga grejer händer som studsmatte camp, orsa campet osv som vi som bor i mellansverige osv kan inte komma till.
jo för alla som är på freeride bor ju där... jag tkr man ska ta det så mitt i sverige som man kan...v-larsson sa:låter faktiskt svenakul. jag röstar på sthlm då har alla ungefär lika långt.
jo, verkligen skitbra, vilken fest tror du kommar spåra mest??landenkungen sa:Ett alternativ är en fest fär de som är 18 och över och sedan en för de som är under,PNyberg sa:Konstigt nog så verkar det som att de flesta trådar just spårar ur. Finns ju en tråd som är dedikerad till just detta. OT tråden!WTX sa:Men vafan!.. måste alla trådar spåra ur!? :P Kan vi inte försöka snacka seriöst om en FR fest!? :P snälla?
Stockholm vore ju ett bra alternativ. Lättast för flest att ta sig till, tåg, buss, flyg, häst och vagn etc. Sen är det ju det där med åldern. Visst borde det vara fritt för alla som är medlemmar. Men om det då förekommer sprit, som det troligtvis kommer att göra, så kan det bli ordentliga följder om fel folk dricker. Kan läsa aftonbladet redan nu.
Och sen lite annan text om hur dåligt inflytande www.freeride.se egentligen har på ungdommar. Fi fan, vill man inte se. Me love FR!!!
98% ?QSCAR sa:fest låter fan tamig för speciellt när det ändå hänger 89% killar här. förslå en ölträff eller nått slappt att snacka skit på istället
Skillnaden på de två festerna är att en får enligt lag spåra ut...mer eller mindre iaf. Medan den andra inte får det....jonathan-o sa:jo, verkligen skitbra, vilken fest tror du kommar spåra mest??landenkungen sa:Ett alternativ är en fest fär de som är 18 och över och sedan en för de som är under,PNyberg sa:Konstigt nog så verkar det som att de flesta trådar just spårar ur. Finns ju en tråd som är dedikerad till just detta. OT tråden!
Ja..på det sättet blir det lättare att rikta sin ilska/glädje mot medlemmar man stött på under sin tid på FR :PJho sa:yeah!
vore fett:D
så kan alla gå runt med lappar där det står freeridesmeknamnet XD