Saft Tråden

Saft Tråden
I vilket fall som hellst bör inte Freeride under några som hellst omständigheter kopplas ihop med alkohol?
För övrigt vore det som sagt inte så roligt med en Freeride-fest då det i princip bara skulle vara killar med en medelålder på 13-15 år. Sedan skulle den urarta i att alla där får varsin gammal nybörjarfylla & alla ligger och spyr . Sedan snappar pressen upp allt och Freeride är för alltid stekta.
Nej, supa det gör vi inte i samband med Freeride.se, i och alla fall inte jag.
Tänk på FR.

Saft Tråden
helt jävla seriöst , gör något vettigt av de här, ni som har något negativt på hjärtat håll de för er själva !

skulle vara sjukt kul med ett freeride party

Saft Tråden
Rensat bort typ 50% av svaren.
Offtopicsnack hålls i chatten eller i OT-tråden.

För övrigt: vill man träffa freerideanvändare, varför inte dra till tidigare nämda free-radicalsfest i göteborg? ok, blir kanske inte nån sådan fest denna höst... men dra till gränsen under NM eller åre v.9 så lär ni ju stöta på en del.

Saft Tråden
landenkungen sa:
PNyberg sa:
WTX sa:
Men vafan!.. måste alla trådar spåra ur!? :P Kan vi inte försöka snacka seriöst om en FR fest!? :P snälla?
Konstigt nog så verkar det som att de flesta trådar just spårar ur. Finns ju en tråd som är dedikerad till just detta. OT tråden!

Stockholm vore ju ett bra alternativ. Lättast för flest att ta sig till, tåg, buss, flyg, häst och vagn etc. Sen är det ju det där med åldern. Visst borde det vara fritt för alla som är medlemmar. Men om det då förekommer sprit, som det troligtvis kommer att göra, så kan det bli ordentliga följder om fel folk dricker. Kan läsa aftonbladet redan nu.
"Skandal kaos festen spårade ur inatt, barn söps under borden!"
Och sen lite annan text om hur dåligt inflytande www.freeride.se egentligen har på ungdommar. Fi fan, vill man inte se. Me love FR!!!
Ett alternativ är en fest fär de som är 18 och över och sedan en för de som är under,
2fester baserade på ålder är jag lätt för :)

Saft Tråden
Vik Sverige på mitten så hamnar vi i Sundsvall.. Men det är lättast att åka till Stockholm. Det finns alltid nåt färdmedel som funkar, ta cykeln annars..

Låter skoj de här. Sen är de upp till var & en vad som förtäres under tiden.. Och jag tror knappast att en mamma till en 12 åring skulle släppa iväg han/hon på en fet fest i tex Sthlm..
Det skulle iaf inte min om jag var 12 år och kommer och säger "aah du mamma, du vet freeride.. medlemmarna där har anordnat en fest i ??? som jag å några polare ska dra till.. vi ska dricka saft å mumsa bullar.. det kommer bli värsta draget, å jag bara MÅSTE DIT!" ... Knappast troligt.

Saft Tråden
kellner sa:
CrashX sa:
I vilket fall som hellst bör inte Freeride under några som hellst omständigheter kopplas ihop med alkohol?
För övrigt vore det som sagt inte så roligt med en Freeride-fest då det i princip bara skulle vara killar med en medelålder på 13-15 år. Sedan skulle den urarta i att alla där får varsin gammal nybörjarfylla & alla ligger och spyr . Sedan snappar pressen upp allt och Freeride är för alltid stekta.
Tänk på FR.
så WORD !
word, dom sanna alkolisterna e dom som kan ha kul utan alkohol:D

Saft Tråden
Teku sa:
Jally sa:
The_teo sa:
ta det i sundsvall. inte för långt för någon.
ja håller med, de är mitt i landet
Men vah?? so om sundsvall ligger mitt i landet, halva vår befolkning bor UNDER sthlm och då är det väll ändå smartast att ha det där..
Spelar det ngn roll hur många det bor där, s-vall är fortfarande ungefär mitten av landet...

För övrigt känns det som om denhär tråden har gått i konkurs :O ;D

Saft Tråden
a_ahlnas sa:
kellner sa:
CrashX sa:
Tänk på FR.
så WORD !
word, dom sanna alkolisterna e dom som kan ha kul utan alkohol:D
jag tycker vi kör på kebab sås istället för bärs !

Tillbaka
Topp