Saga, frakt

mansdohns

Ny medlem
Saga, frakt
Hej, funderar på att pre-orda en saga jacka nu, men om jag fattade rätt så betalade man nu, och sen skickar dom typ ut info om när dom skickar jackorna? Jag ville dock veta hur mycket fraktkostnaden + andra kostnader skulle gå på.. någon som kanske köpte förra året som vet ungefär?

Peace

Saga, frakt
samma här, ska beställa ett ställ, men när jag har skrivit in adress o sånt står de bara att dom inte kan få fram någon summa för frakten, och att ja ska bli kontaktad av dom via mail när ja har betalat..
vore ju kul o få veta hur mycke man ska betala INNAN man betalar..

en annan fråga är om man brukar slippa tulla vid beställningar från saga?

Saga, frakt
Gå in på tullverkets hemsida och använd tullguiden, saga betalar bara frakten till svenska gränsen. Sen tillkommer moms, tull och frakt inom sverige. Vad det kommer att kosta går inte att säga exakt men med tullguiden får du veta ungefär hur mycket det rör sig om. Räkna aldrig med att slippa tull!

Saga, frakt
mAttiaSb sa:
samma här, ska beställa ett ställ, men när jag har skrivit in adress o sånt står de bara att dom inte kan få fram någon summa för frakten, och att ja ska bli kontaktad av dom via mail när ja har betalat..

om du ska köpa ett helt ställ är det gratis frakt :D

Saga, frakt
Rillee_w sa:
mAttiaSb sa:

om du ska köpa ett helt ställ är det gratis frakt :D
Dom lär ju inte bjuda på hela frakten raka vägen till din dörr! De bjuder säkert på frakten inom USA sen när tullen leker hereos så kostar det säkert ett par hundra extra

Senast ändrad:
Saga, frakt
Om du ska frakta till Europa, vilket jag antar, så fick man i alla fall förra året lägga till European Shipping i kundvagnen tillsammans med stället. Men vet inte hur det är nu, kolla efter det i "shoppen". Jag behövde inte betala tull, men jag kanske hade tur.

Tillbaka
Topp