SAGA kläderna

SAGA kläderna
men för guds skull, är det första gången du använder internet?
alla beställningar görs via sagas hemsida, denna kunskap har jag läst mig till i forumet efter alla ynglingars ständiga tjatande om sagas kläder de senaste tre åren.
du kanske skulle prova söka i forumet också? får du det inte att funka får du väl maila saga och fråga!

SAGA kläderna
Lee-nus sa:
alla beställningar görs via sagas hemsida, denna kunskap har jag läst mig till i forumet efter alla ynglingars ständiga tjatande om sagas kläder de senaste tre åren.
du kanske skulle prova söka i forumet också? får du det inte att funka får du väl maila saga och fråga!
Word

SAGA kläderna
Giro sa:
Lee-nus sa:
Word
Tagga ner, är man ny på sidan och 13 år så ä det inte så jävla lätt!Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig något mer.

Senast ändrad:
SAGA kläderna
elinoooor94 sa:
MEN Lee-nus DET FINNS BARA EN BRUN JACKA OCH EN LIMEGRÖN JAG VILL INTE HA I DEN FÄRGEN
men lilla vän, som sagt, du får väl kontakta saga om du inte får det att funka. antagligen är det som finns i deras shop det enda de har i lager.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp