Saga Outerwear

Mullman

Ny medlem
Saga Outerwear
Tjena har lite funderingar på att beställa från http://www.sagaouterwear.com/
Tänkte bara höra om det är någon som har bra/dålig erfarenheter av dem.
Undrar även lite hur det är med leveranstider om man beställer nu är det troligt att man kan få sina grejer till nyår? Vet att dem börjar skicka 30 Nov.

Senast ändrad:
Saga Outerwear
finns massa fakta om detta i trådar som redan finns här på freeride så de är kanske lite onödigt att skapa en ny. Så sök istället! Men i vilket fall som helst så har ja hört att de kan dröja ett bra tag tills du får grejerna. Kan dröja fram till Januari om inte längre, så räkna inte med något annat. Så om du vill ha grejerna innan dess så rekomenderar ja att du fixar ett annat ställ ;)

Saga Outerwear
Monzax sa:
finns massa fakta om detta i trådar som redan finns här på freeride så de är kanske lite onödigt att skapa en ny. Så sök istället! Men i vilket fall som helst så har ja hört att de kan dröja ett bra tag tills du får grejerna. Kan dröja fram till Januari om inte längre, så räkna inte med något annat. Så om du vill ha grejerna innan dess så rekomenderar ja att du fixar ett annat ställ ;)
Som jag sa så har dem förbättrat sin frakt till Sverige och det ska ta ca två veckor + tid i tullen. Om du ändå är osäker så kontakta Saga.

"Shipping to Sweden should take two weeks. Every once and a while packages
get stuck and sit in customs though.

We have improved our shipping this year.

Cheers,

Saga"

Senast ändrad:
Saga Outerwear
Fick samma svar som jseger när jag skickade mail till dem.
Det är ju inte heller säkert att ditt paket fastnar i tullen!

Men om det gör det antar jag att du får pröjsa 400spänn för att få ut det elr ngt

Tillbaka
Topp