gurra-gurra-gurra
Ny medlem
saga outwear
vågar man beställa ett saga ställ???.. jag börjar se fler och fler med sånt ställ så jag undrar om det tar så långt tid som det gjorde för dem första som beställde att få ett
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Allt står på deras hemsida. Annars så har jag svarat på den frågan i en annan tråd...Chamo_Blide sa:låner tråden litegrann. Nån som vet hur deras byxor sitter? Är dom väldigt baggy eller hur är dom? Hur är storlekarna?
undra vrf ? de är 2009 nu ! och alla 2008 modeller är utsåldaFreddieS sa:är oxå jävligt sugen på beställa men jag hittar inte 2008 modeller
Byxorna sitter stoort!jet sa:Allt står på deras hemsida. Annars så har jag svarat på den frågan i en annan tråd...Chamo_Blide sa:låner tråden litegrann. Nån som vet hur deras byxor sitter? Är dom väldigt baggy eller hur är dom? Hur är storlekarna?
syndKruxelidux_ninjamaster sa:Byxorna sitter stoort!jet sa:Allt står på deras hemsida. Annars så har jag svarat på den frågan i en annan tråd...Chamo_Blide sa:låner tråden litegrann. Nån som vet hur deras byxor sitter? Är dom väldigt baggy eller hur är dom? Hur är storlekarna?