Saga Outwear

• Trådstartare Trådstartare F-S
  • Start datum Start datum
Saga Outwear
maxhallgren sa:
det skulle inte vara några problem att få iväg det till 30nov. vi får väl se, men känns ju rätt bög när dom inte ens svarar nu
tror du att du är den enda som mailar och grinar efter en shipping confirmation?
dom jobbar dygnet runt på att skicka ut alla grejer så tror knappast dom har tid att svara på hundratals kids som gnäller efter en shipping confirmation.

Saga Outwear
Tur att dom skaffat sig försvarsadvokater på andra sidan atlanten iaf.

Jag skiter fullständigt i om jag får någon shipping confirmation, vill bara ha mina grejer innan man åker iväg.
Mailade dem direkt när jag lagt min order om att jag skulle åka bort och behövde mina kläder innan det, jag fick svar om att dom skulle skicka den 30nov och att det inte skulle vara några problem alls. Blev bra bemött och allting, men sen när jag aldrig fick någon bekräftelse på att dom skickat så började jag undra om dom verkligen hade skickat mina grejer så fort som de lovat, jag mailade dem och fick inget svar. Nu har jag mailat flera dagar i rad utan att få något svar och tycker att det är ganska dåligt gjort att ignorera en kund på det viset, speciellt för ett såpass litet företag som dessutom har ett dåligt rykte när det gäller leveranser.

Saga Outwear
Take it easy! Ni som inte fått eran confirmation.. De har troligtvis skickats ändå!

Jag bestälde Xl i jacka samt xl i pants mern bytte sedan till storlek l i pants..

På min confirmation står det fortfrande xl i båda.. har mailat men inte fått svar..

De svarar inte, man får helt enkelt hålal tummarna..

Någerlundaq troliga källor säger att det skickat alla ordrar som gjordes under pre bestäningstiden..

Finns folk som var en av de första som betällde som inte fått sin confermation..

saga klyddar, men de blir nog bra i år..

Saga Outwear
För er som beställt och inte fått er shipping confermation!

Saga har inte fått alal sina "färger" än..

Så jag gissar att nu tex inte bestält hybrid sättet! för det är en av få färger som kommit tex..

Saga Outwear
Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 10:08 AM on December 5, 2009.

Sedan dess inget mer.. sjukt segt

Saga Outwear
Saga Outwear
gäsp... mitt paket sitter fast i tullen i norge. tänkte att jag skulle få det innan helgen för jag drar hem till sverige i en vecka på söndag... men men det väntar väl på mig när jag kommer hem :)

Saga Outwear
thejorp sa:
gäsp... mitt paket sitter fast i tullen i norge. tänkte att jag skulle få det innan helgen för jag drar hem till sverige i en vecka på söndag... men men det väntar väl på mig när jag kommer hem :)
Du kan göra som jag och gå till tullen och hämta den? :) Man går bara dit och ger tracking-coden och namn o de så får man den.

Saga Outwear
"As of November 30, we have been shipping around the clock. We were lucky enough to have Tim Durtschi lend a helping hand for the first week of pre-sale shipping and some of you might be lucky enough to receive some autographed goods. We anticipate being caught up by the end of this week on all pre-sale shipping. If you have yet to receive tracking confirmation, please be patient and the goods will be in your hands before you know it. We are using a shipping system that is the most efficient for us to get as much stuff out as soon as possible with no priority between International and Domestic customers. If you have changed your order and receive confirmation not displaying the change, no need to worry, the changes are documented in our notes and not in the actual order confirmation. If we have any changes pertaining to shipping there will be an update on the blog. We appreciate your patience and your support.
From Saga with LOVE"

Saga Outwear
Kevinnn sa:
thejorp sa:
Du kan göra som jag och gå till tullen och hämta den? :) Man går bara dit och ger tracking-coden och namn o de så får man den.
jovisst om inte tullen låg 25mil härifrån.

Saga Outwear
fick mitt ställ idag å tycker byxorna är lite för stora så undra om det är någon som har ett par i storlek L. Kan tänka mig Lobster, ecto och varcity. Lika med jackan, fast är bara intresserad av hybrid eller om du har Vader jackan och varcity byxor så går det bra också.

Saga Outwear
Jag fick min shipping confirmation den 10:e december..
När jag trycker på länken för att se vart mina varor är så står denna text istället någon som vet vad som menas..

Label/Receipt Number: Cxxxxxxxxxxxxxxxx
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 11, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Saga Outwear
CharlieL: har exakt samma, stått så sen jag fick mailet...
undra när man får grejerna egentligen?

Senast ändrad:
Saga Outwear
Bumpar tråden lite.
Är 189 och det verkar bara finnas XL kvar i byxor. Blir det rent överjävligt för stort eller vad säger ni som har det? Funkar bara för steeze i parken eller även utanför?
20/20 till det priset är ändå ganska vettigt..

Saga Outwear
Heinz_p sa:
Bumpar tråden lite.
Är 189 och det verkar bara finnas XL kvar i byxor. Blir det rent överjävligt för stort eller vad säger ni som har det? Funkar bara för steeze i parken eller även utanför?
20/20 till det priset är ändå ganska vettigt..
Jag är 187 och har XL byxor. Det är stort, tro inget annat, men de är snyggt som fan. Plus att de funkar bra att dra ihop dom i midjan så dom sitter kvar. I say go for it!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp