Saga

erikberg06

Medlem
Saga
sorry! finns säkert redan någon tråd som är exakt densamma men har letat lite och hittar inte det jag frågar om.. :p
Jag undrar bara helt enkelt om någon vet var man kan hitta närmaste saga affär eller ja något ställe där man kan köpa kläder från saga, finns det någon i sverige? europa? eller finns det kanske någon bra internetsida där jag kan köpa (förutom deras hemsida)
jätte tacksam för svar :)

Saga
erikberg06 sa:
nej, men tycker alltid mer om att köpa i markaffär speciellt eftersom att många säger att leveranstiden kan vara konstig och sånt :/
Leveranstiden är konstig för att deras outerwear ligger på förhandsbeställning. Dom är helt enkelt inte klara på när dom levereras till lagret.
Däremot så beställde jag en tröja igår och den skickades efter några timmar och har redan lämnat USA.

Senast ändrad:
Saga
plus eller minus? på preordern för outerwear kostar ett ställ 400$ då sparar du typ 50$.

kom ihåg att frakt till sverige går på typ 50$

Saga
hmm.. låter ju jävligt gött att få ett ställ för runt 3200 spänn om man tänker på vad dollarn ligger på idag :) men tror att det isåfall får bli till nästa säsong :P :)

Tillbaka
Topp