Sagaoutwear

Buster_91

Ny medlem
Sagaoutwear
Tja! nu ska jag köpa nya brallor och jacka, jag är 167 cm lång och jag vet inte riktigt villken storlek jag ska välja jag undrar om medium blir bra? självklart vill jag ha de baggy!!

<3

Sagaoutwear
Köp L, om du e så kort nu så e de ju risk att du växer isönder nu te sommarn å då kaskne M blir för litet till nästa vinter..

ja skulle tagit L

Senast ändrad:
Sagaoutwear
Själv tkr jag att cammo och liknande är ruskigt fult... jag tror att saga stället är snyggare men det har ju varit endel krångel med o få dom till sverige.... annars är ju ronin ställen sjuk cleana!

Sagaoutwear
Det tog ca en månad för mig att få mina saga brallor... Men Wilmsson här på freeride fick ju vänta ett helt år med att få det han hade beställt. Så det är väll kanske en liten risk att allt blir helt fucked up om du köper saga ställ..

Sagaoutwear
Hej!
Fick just mitt Sagaställ till Tahoe för en veckan sedan. Tog en veckan från beställningsdatum och just då hade dom alla storlekarna i alla färger inne. Anledningen till att många fått vänta är enligt rykten att kläderna har suttit fast i tullen. Vet inte om det stämmer dock... Jag är 170 och väger 75kg och kör stl. L. Skulle kunna ha XL byxor men det är gränsfall, XL jacka hade varit sjukt mycket för stort (L-jackan räcker mig halvvägs ner på låret...). Det är större skillnad i storlekarna mellan L-XL än mellan M-L bara så ni vet. När vi beställde så ringde dom från Saga och frågade om vi verkligen ville ha XL för tydligen så har MÅNGA skickat tillbaka kläder just pga de var för stora... Finns några bilder i mitt fotogalleri om någon vill kolla hur de sitter.
Varsegod.

/Jesper

Sagaoutwear
du kan inte ha xl, det kommer bli helt sjukt fult. jag är ca 185 cm och har xl, det är stort på mig. inte för stort, men stort. eftersom du är nästan 2 dm kortare kommer du leka indian i XL, kommer sitta som en äkta tipi. men om du gillar o skrika ugg o göra upp lägereldar kanske det är ngt för dig. men jag säger absolut max large.

Sagaoutwear
H-T sa:
du kan inte ha xl, det kommer bli helt sjukt fult. jag är ca 185 cm och har xl, det är stort på mig. inte för stort, men stort. eftersom du är nästan 2 dm kortare kommer du leka indian i XL, kommer sitta som en äkta tipi. men om du gillar o skrika ugg o göra upp lägereldar kanske det är ngt för dig. men jag säger absolut max large.
Hahah, alltid lika sköna kommentarer!
Jag tror också att Large eller Medium skulle passa dig bäst

Sagaoutwear
Ta storlek Large , på saga ,.

Jag har M på mina byxxor, och ja va ungefär lika lång som du då ja köpte dom, och nu är ja ca 173 , har växt endel, och ja ångra att ja inte köpte L !

Men om du inte vill ha så baggy så köp du M.

Sagaoutwear
lånar tråden, jag är 177 lång o väger runt 65, Sjuk köpångest mellan L/XL, några tips?
Ska sitta baggy men ändå inte på tok för brett osv..

Tillbaka
Topp