Sainte Foy

TigerKlas

Ny medlem
Sainte Foy
Hejhej! nån här som erfarenhet av skidåkningen i Sainte Foy? Sticker ner dit i slutet av mars och undrar lite allmänt om stället.

Har hittat ett ställe och bo där dom skulle ha ~750 spänn i veckan. Är det dyrt eller billigt? Nån som har nått billigare alternativ...
Många säger att det är lätt att hyra ett rum direkt av lokalbefolkningen men det svåra är ju att veta var man ska ringa. Nån som kan hjälpa mig med det?

Ha´ett bra allihopa.

Klabbe
 
Sainte Foy
Har du möjlighet kan du kika på den gamla stabila Down Film-rullen Pure från -95. Johan Enström and friends avverkar en hel del åkning i närheten av St Foy i den.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp