Sälen 13/14, vilka ska dit?

kaian

Ny medlem
Hallå alla tomtar och tomtegummor!
Jag är lite sugen att se vilka som ska upp och jobba i Sälen denna vintersäsong, och på vilka företag? Så det är inte bara Skistar jag snackar om =)
Jag ska åka upp den 14 eller 15 december, och kör bil från Stockholm. Så jag accepterar gärna sällskap i min risiga jävla Volvo under den långa resan! ;)

Senast ändrad:
Hej!
Jag fick igår svar att jag fått ett deltidsjobb på IDP(städförtag).
Tror med att jag åker upp runt 15, dock åker från Borås.
Hur har det fixat sig med boende för dig och vart ska du jobba? :)

Halli hallå!

Även om det mest har varit Skistar-snack i den här tråden så tror jag den är öppen för snack rent allmänt också, så bumpa den istället för där finns ju redan en massa hyfsat aktivt folk. Bland annat en del som söker boende/boendekompisar.

Sälen 2013/2014 >>

semamoonwalker sa:
Hej!
Jag fick igår svar att jag fått ett deltidsjobb på IDP(städförtag).
Tror med att jag åker upp runt 15, dock åker från Borås.
Hur har det fixat sig med boende för dig och vart ska du jobba? :)
Jag väntar svar från Ica i Lindvallen, men det ser lovande ut då jag fick höra att jag var en utav de mer behöriga som hade sökt! De har personalboende vid Gubbmyrenbuppe på fjället :)

kaian sa:
Jag väntar svar från Ica i Lindvallen, men det ser lovande ut då jag fick höra att jag var en utav de mer behöriga som hade sökt! De har personalboende vid Gubbmyrenbuppe på fjället :)
Jag jobbade på ICA Lindvallen förra vintern. Gubbis boendet är inte det finaste precis, du vill på duvstigen om de fortfarande har det som personalboende. Dock bara de som har bil som får bo där. Har du erfarenhet från ICA förut så kommer det bli en omställning, sjukt liten ICA Nära butik med försäljning som en supermarket. Helt sjukt runt jul/nyår!

Får du jobb där så hälsa från Simon! :D Och lycka till!

Svenssen sa:
kaian sa:
Jag jobbade på ICA Lindvallen förra vintern. Gubbis boendet är inte det finaste precis, du vill på duvstigen om de fortfarande har det som personalboende. Dock bara de som har bil som får bo där. Har du erfarenhet från ICA förut så kommer det bli en omställning, sjukt liten ICA Nära butik med försäljning som en supermarket. Helt sjukt runt jul/nyår!

Får du jobb där så hälsa från Simon! :D Och lycka till!
Tack!
Bil har jag, jag bara väntar på svar, samt erfarenhet från Ica. Har jobbat i Sveriges främsta Ica Maxi butik i 17 månader nu!
Det är pirrigt nu, någon gång under veckan ska de ringa har de lovat. Skiter det sig så har jag en tjänst som liftvärd uppe vid björkliden som väntar på mig =)
Får jag fråga, fanns det internet i personalboendet? =)

Tillbaka
Topp