Sälen 13/14

• Trådstartare Trådstartare Jk
  • Start datum Start datum
Sälen 13/14
Prövar igen. Någon som kommer arbeta på Ica i Lindvallen?
Jag vet att det är mest Skistar folk här, men försöka skadar ej =)

Sälen 13/14
LillEkenV sa:
Någon som vet hur det funkar med Internet i personalbostäderna? :)
Som wonsboard sa får man nog ta med eget, har för mig att de sa på bussguidningen att det inte finns något fast internet i personalboendet :)

Sälen 13/14
LillEkenV sa:
wonsboard sa:
LillEkenV sa:
Någon som vet hur det funkar med Internet i personalbostäderna? :)
Man får ta med sig mobilt bredband och det ska fungera bra :)
Okok, trodde det var fixat så att man kunde ansluta sig mot en kostnad :) då får man fixa det med. :)
De sa när man var uppe att något år har de haft så man kan få ett personalerbjudande med en telepartner :)

http://www.elektronikbranschen.se/nyheter/blir-officiell-telekompartner/

Sälen 13/14
mansnilsson sa:
kaian sa:
mansnilsson sa:
Någon annan som ska bo på gubbmyren här inne? :)
Jag ska. Jobbar inte för skistar i år dock :)
Okej! Jobbar inte för skistar heller. Ska jobba på gustavs bar och grill. Har du fått något stugnummer eller något? :)
Nej, inte än tyvärr. Ska få reda på bostadsinformation nästa vecka! Det enda jag har fått höra är att det ligger i Gubbmyren. Jag kan ju höra av mig när jag vet mer =)
Jag kommer att finnas på Ica i Lindvallen :)

Sälen 13/14
kaian sa:
mansnilsson sa:
kaian sa:
Okej! Jobbar inte för skistar heller. Ska jobba på gustavs bar och grill. Har du fått något stugnummer eller något? :)
Nej, inte än tyvärr. Ska få reda på bostadsinformation nästa vecka! Det enda jag har fått höra är att det ligger i Gubbmyren. Jag kan ju höra av mig när jag vet mer =)
Ja gör så :) det är jag och polare som åker från Ystad så vi lär säkert ta en och annan öl tillsammans på gubbmyren! :)

Sälen 13/14
kaian sa:
mansnilsson sa:
kaian sa:
Ja gör så :) det är jag och polare som åker från Ystad så vi lär säkert ta en och annan öl tillsammans på gubbmyren! :)

Sälen 13/14
mansnilsson sa:
kaian sa:
mansnilsson sa:
Ja, vi som bor där får ju styra några rejäla grannskapsfester, haha! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp