Sälen Säsong 12/13

Sälen Säsong 12/13
BoNZaI sa:
Jag o tjejen kom just hem från våra intervjuer i Örebro.
Trevligt folk som roddade och vi hoppas båda på goda nyheter de kommande veckorna
Går allt vägen kommer vi hamna i Liften i Lindvallen/högis i vinter :)

21 år gammal, andra säsongen (första i stöten för två år sedan)
Står på bräda till vardags

Hon 19, första säsong och kör både bräda och skidor.
Härligt! Vilka chefer fick ni träffa? :)

Låter bra det där med bräda! ;D

Tänkte bara kolla också om det finns folk i denna tråd som är intresserade av foto/filmning? Håller på med det en hel del. Även redigering.. så tänker filma MASSA i vinter!

Sälen Säsong 12/13
Jag träffade Linda och en herre jag glömt namnet på nu bara för det.. belle eller nått?
Chef för liftavdelningen iaf.. tjejen kommer inte ihåg sina heller.

Båda två är mer eller mindre filmintresserade och har gått mediautbildning bägge två :)
Tillgång till en gopro eller två finns iaf ;)

Sälen Säsong 12/13
Okej! Dom är riktigt trevliga :)

Fan va najs! Själv så är man självlärd.. Hahha :D Det låter riktigt bra! Jag kör på min Canon 600D (har köpt till ett Fisheye också). Ska förmodligen beställa en flycam med ;D

Sälen Säsong 12/13
För er som redan har fått jobb i Lindvallen, gå in och gilla sidan "Vi som ska jobba i Lindvallen 12/13", som nyligen skapades på Facebook!

Sälen Säsong 12/13
Här väntar vi på svar ännu.
2 veckor räknade de med att det skulle ta.
Men ett samtal lär vi ju alla få snart..
Fingers crossed!

Sälen Säsong 12/13
Dom håller på att ringa runt till dom som är återkommande nu :) Fick mitt samtal igår och dom har ett antal att ringa till, haha :D Men ni kommer nog få era samtal så småningom :D

Sälen Säsong 12/13
Akta så ni inte skriver något "olämpligt" i facebookgruppen. Den typen som har startat den lyckades göra så att jag inte fick jobbet förra året! :D:D

Sälen Säsong 12/13
Kommer göra min andra säsong i kläppen:) kommer jobba på anders ski shop i fiskarheden. Nån anna som ska säsonga nere i kläppen?

Sälen Säsong 12/13
Hei!

Om noen skal jobbe i Stöten i vinter har jeg tilgang på et par leiligheter til en veldig bra pris. Leilighetene passer for 2 personer (45kvm) og for 4 personer (77 og 82 kvm)..

Pris bare 2000sek per pers/mnd.

Ta kontakt på PM. Om dere ville leie hele, eller er du alene og vil dele ta kontakt!

Sälen Säsong 12/13
Denna vinter kommer bli riktigt fet! Lär ju hooka med en del av er som ska jobba i tandå/hund och även er i lindvallen så klart! Och skulle det vara så att någon känner att den vill göra nån fet edit så släng ett PM!

Tagga som fan nu!

Sälen Säsong 12/13
Rezzmus sa:
Denna vinter kommer bli riktigt fet! Lär ju hooka med en del av er som ska jobba i tandå/hund och även er i lindvallen så klart! Och skulle det vara så att någon känner att den vill göra nån fet edit så släng ett PM!

Tagga som fan nu!
Taggat har man gjort sen man sökte i augusti!! :D och mer laddad blir man ju närmare säsongen kommer!!!

Sälen Säsong 12/13
Wikstrom9112 sa:
Rezzmus sa:

Tagga som fan nu!
Taggat har man gjort sen man sökte i augusti!! :D och mer laddad blir man ju närmare säsongen kommer!!!
Augusti? fan va sent ;) Jag är taggad året runt på snö/vinter!!!! :D

Sälen Säsong 12/13
Rezzmus sa:
Wikstrom9112 sa:
Rezzmus sa:

Tagga som fan nu!
Augusti? fan va sent ;) Jag är taggad året runt på snö/vinter!!!! :D
Helt rätt! :)

Sälen Säsong 12/13
Tja Tja Kommer ta mig upp till sälen för säsong 12/13 kommer åka ifrån Örebro trakten i en kombi behöver någon resa upp vore det gött med sällskap

Sälen Säsong 12/13
Snart jävlar så! Snökanonerna går och från 21a ska jag försöka se till så det går ännu fler! Ses i sälen inom en oerhört snar framtid folks!

Mvh Sebmaester

Sälen Säsong 12/13
TheCreator sa:
Tja Tja Kommer ta mig upp till sälen för säsong 12/13 kommer åka ifrån Örebro trakten i en kombi behöver någon resa upp vore det gött med sällskap
Jag åker ifrån Karlskoga, men måste ta egen bil upp. Hade varit najs att delat annars!

Sälen Säsong 12/13
Nej då. jag satt å hoppades in i det sista att det fanns en liten chans att du menade kl 21..
Jaja.. får åka i helgen istället hoppas jag. det ska börja snöa här nu i tre dagar i rad iaf.
Jag e så sugen nu så det hade varit värt en resa ner annars.

Sälen Säsong 12/13
Han kanske menade jobba 4 ledig 2 - jobba 4 ledig 2 osv..
Oavsett veckor liksom..

Så körde vi i stöten iallafall :)

Sälen Säsong 12/13
Jag kommer upp denna säsong som privatlärare på skidor och snowboard.

Sjukt taggad, nu när kitesurf åkningen nästan är helt slut här nere i Skåne så taggar jag snö till 1000.

Ses där uppe, Peace

Tillbaka
Topp