Sälen under sportlovet - åka bra, men festa bäst?
Tyvärr så är det ju VM i Åre, eller tyvärr o tyvärr, det e ju bra men det innebär ju att de e omöjligt att åka dit. Jag har aldrig åkt till sälen, bor utomlands men ska åka med ett par kompisar, så har inte så mycket kontakt med insider information om sälen osv. Vad jag har förstått så åker man bäst i tandådalen-hundfjället, men trevligast på kvällen verkar det bli i lindvallen-högfjället.
Mina frågor börjar som så:
Har jag förstått detta rätt eller är jag helt borta liksom?? :O)
Om jag har förstått detta rätt, finns det såna som bor i lindvallen för att festa på kvällen, men som åker till tandådalen för att åka på dan? om vi har bil, finns det möjlighet att parkera vid de stora liftarna? (bilfrågan kan möjligen ha svarats tidigare, men jag kom precis på den och har därför inte sökt)
Skulle ni rekommendera ett boende i högfjället-lindvallen för att ha kul på kvällen, eller kan man ha lika kul i tandådalen? för i så fall skulle det va lika bra att bo där uppe o åka där, istället för att pendla på dan.
Tankar-tips-ironiska svar uppskattas alltihop!
hoppas detta inte stör, och att någon skulle kunna hjälpa mig. som sagt, jag har svårt att hitta sån här information hemifrån iom att ja bor utomlands.
Tack för er tid,
Tapeten
Mina frågor börjar som så:
Har jag förstått detta rätt eller är jag helt borta liksom?? :O)
Om jag har förstått detta rätt, finns det såna som bor i lindvallen för att festa på kvällen, men som åker till tandådalen för att åka på dan? om vi har bil, finns det möjlighet att parkera vid de stora liftarna? (bilfrågan kan möjligen ha svarats tidigare, men jag kom precis på den och har därför inte sökt)
Skulle ni rekommendera ett boende i högfjället-lindvallen för att ha kul på kvällen, eller kan man ha lika kul i tandådalen? för i så fall skulle det va lika bra att bo där uppe o åka där, istället för att pendla på dan.
Tankar-tips-ironiska svar uppskattas alltihop!
hoppas detta inte stör, och att någon skulle kunna hjälpa mig. som sagt, jag har svårt att hitta sån här information hemifrån iom att ja bor utomlands.
Tack för er tid,
Tapeten